SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Nasi pracownicy są dostępni
od poniedziałku do piątku w godzinach
godzinach 7.30 – 15.30
Gwałtowny rozwój jednostek napędowych pojazdów spowodował, że nowoczesne płyny i koncentraty chłodnicze produkowane są ściśle według technologii dopasowanych do wymagań producentów pojazdów. Nowoczesny układ chłodniczy składa się ze skomplikowanych modułów, zrobionych z różnych materiałów, w których elektronicznie sterowane elektrozawory zastąpiły tradycyjne termostaty. Ich długa i bezawaryjna praca jest możliwa pod warunkiem zastosowania płynu chłodniczego o odpowiednim składzie chemicznym. Dobierając płyn chłodniczy do swojego pojazdu, zawsze sprawdź wymagania jego producenta. Kolor płynu nie jest wyznacznikiem ani jego jakości, ani normy, jaką ten płyn spełnia.
Wysokiej jakości syntetyczny niezamarzający płyn chłodzący z licznymi aprobatami producentów OEM do samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, autobusów i pojazdów pozadrogowych.
Valvoline OEM Advanced 48 to płyn chłodzący wysokiej jakości przeznaczony do samochodów osobowych, lekkich samochodów ciężarowych i zastosowań z dużymi obciążeniami. Formuła tego produktu opiera się na glikolu etylenowym i przeznaczona jest dla wszystkich typów silników. Jest to płyn chłodzący o niskiej zawartości krzemianów i niskim pH, niezawierający fosforanów do ochrony układów najnowszej generacji, w tym zbudowanych na bazie aluminium, przed korozją.
Przy 50% rozcieńczeniu zdemineralizowaną wodą preparat Valvoline OEM Advanced 48 chroni podzespoły nowoczesnego silnika przed zamarzaniem w zimie i przed zagotowaniem w lecie.
Wysokiej klasy formuła zapewniająca najwyższej jakości ochronę
Valvoline OEM Advanced 48 to zatwierdzony przez producentów OEM wysokiej jakości płyn chłodzący w technologii hybrydowej, zapewniający doskonałą ochronę najważniejszych części silnika m.in. kanałów chłodniczych w bloku silnika, głowic cylindrów, chłodnicy i pompy wody przed korozją, przegrzaniem i zamarzaniem. Zawiera wysokiej jakości środek przeciwpieniący i nie wywiera szkodliwego wpływu na uszczelki, węże, elementy plastykowe i oryginalny lakier pojazdu.
Długotrwała ochrona
Najwyższa długotrwała ochrona: do 5 lat / 250.000 km samochody osobowe, do 3 lat / 500.000 km zastosowania z dużym obciążeniem.
Wygląd | Ciecz |
---|---|
Kolor | Niebieski |
Temperatura wrzenia, °C ASTM D 1120 | 107* 162* |
Temperatura zapłonu, °C DIN ISO 2592 | 121 |
Gęstość, g/cm³ w temp. 20 °C DIN 51 757-4 | 1,110 – 1,145 |
Wartość pH* ASTM D 1287 | 8,0 – 9,0 |
Wartość pH** ASTM D 1287DIN 51 562 | 7,1 – 7,3 |
Przydatność do przechowywania | Do 3 lat |
* Stężenie 50%
** Koncentrat
892095 | 892096 | 892097 | 892094 |
Wysokiej jakości syntetyczny niezamarzający płyn chłodzący z licznymi aprobatami producentów OEM do samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, autobusów i pojazdów pozadrogowych.
Valvoline OEM Advanced 48 to płyn chłodzący wysokiej jakości przeznaczony do samochodów osobowych, lekkich samochodów ciężarowych i zastosowań z dużymi obciążeniami. Formuła tego produktu opiera się na glikolu etylenowym i przeznaczona jest dla wszystkich typów silników. Jest to płyn chłodzący o niskiej zawartości krzemianów i niskim pH, niezawierający fosforanów do ochrony układów najnowszej generacji, w tym zbudowanych na bazie aluminium, przed korozją.
Przy 50% rozcieńczeniu zdemineralizowaną wodą preparat Valvoline OEM Advanced 48 chroni podzespoły nowoczesnego silnika przed zamarzaniem w zimie i przed zagotowaniem w lecie.
Wysokiej klasy formuła zapewniająca najwyższej jakości ochronę
Valvoline OEM Advanced 48 to zatwierdzony przez producentów OEM wysokiej jakości płyn chłodzący w technologii hybrydowej, zapewniający doskonałą ochronę najważniejszych części silnika m.in. kanałów chłodniczych w bloku silnika, głowic cylindrów, chłodnicy i pompy wody przed korozją, przegrzaniem i zamarzaniem. Zawiera wysokiej jakości środek przeciwpieniący i nie wywiera szkodliwego wpływu na uszczelki, węże, elementy plastykowe i oryginalny lakier pojazdu.
Długotrwała ochrona
Najwyższa długotrwała ochrona: do 5 lat / 250.000 km samochody osobowe, do 3 lat / 500.000 km zastosowania z dużym obciążeniem.
Wygląd | Ciecz |
---|---|
Kolor | Niebieski |
Temperatura wrzenia, °C ASTM D 1120 | 107* 121** |
Temperatura zapłonu, °C DIN ISO 2592 | 121 |
Gęstość, g/cm³ w temp. 20 °C DIN 51 757-4 | 1,110 – 1,145 |
Wartość pH* ASTM D 1287 | 8,0 – 9,0 |
Wartość pH** ASTM D 1287 | 7,1 – 7,3 |
Przydatność do przechowywania ASTM D 1119 | Do 3 lat |
* Stężenie 50%
** Koncentrat
892100 | 892122 | 892123 | 892099 |
Wysokiej jakości syntetyczny, niezamarzający płyn chłodzący Si-OAT posiadający aprobaty producentów OEM do samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, autobusów i pojazdów pozadrogowych.
Valvoline OEM Advanced 40 to wysokiej jakości hybrydowy preparat karboksylowy, zapewniający wydłużony okres eksploatacji. Najnowsza technologia oparta na kwasach organicznych na bazie glikolu etylenowego przeznaczona do ochrony układów najnowszej generacji przez korozją (w tym zbudowanych na bazie aluminium). Valvoline OEM Advanced 40 nie zawiera fosforanów, imidazolu, boranów, amin i azotanów.
Przy 50% rozcieńczeniu zdemineralizowaną wodą preparat Valvoline OEM Advanced 40 chroni podzespoły nowoczesnego silnika przed zamarzaniem w zimie i przed zagotowaniem w lecie.
Wysokiej klasy formuła zapewniająca najwyższej jakości ochronę
Valvoline™ OEM Advanced 40 to zatwierdzony przez producentów OEM wysokiej jakości płyn chłodzący zapewniający doskonałą ochronę najważniejszych części silnika m.in. kanałów chłodniczych w bloku silnika, głowic cylindrów (wżery wkładek), chłodnicy i pompy wody przed korozją, przegrzaniem i zamarzaniem. Zawiera wysokiej jakości środek przeciwpieniący i nie wywiera szkodliwego wpływu na uszczelki, węże, elementy plastykowe i oryginalny lakier pojazdu.
Długotrwała ochrona
Najwyższa długotrwała ochrona: do 5 lat / 250.000 km samochody osobowe, do 3 lat / 500.000 km zastosowania z dużym obciążeniem.
Wygląd | Ciecz |
Kolor | Różowy/Fioletowy |
Temperatura wrzenia, °C ASTM D 1120 | 107* 162** |
Temperatura zapłonu, °C DIN ISO 2592 | 121 |
Gęstość, g/cm³ w temp. 20 °C DIN 51 757-4 | 1,122 – 1,135 |
Wartość pH ASTM D 1287 | 8 – 9 |
Przydatność do przechowywania | Do 5 lat |
* Stężenie 50%
** Koncentrat
891920 | 892091 | 892092 | 891919 |
Wysokiej jakości syntetyczny, niezamarzający płyn chłodzący Si-OAT posiadający aprobaty producentów OEM do samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, autobusów i pojazdów pozadrogowych.
Valvoline OEM Advanced 40 to wysokiej jakości hybrydowy preparat karboksylowy, zapewniający wydłużony okres eksploatacji. Najnowsza technologia oparta na kwasach organicznych na bazie glikolu etylenowego przeznaczona do ochrony układów najnowszej generacji przez korozją (w tym zbudowanych na bazie aluminium). Valvoline OEM Advanced 40 nie zawiera fosforanów, imidazolu, boranów, amin i azotanów.
Przy 50% rozcieńczeniu zdemineralizowaną wodą preparat Valvoline OEM Advanced 40 chroni podzespoły nowoczesnego silnika przed zamarzaniem w zimie i przed zagotowaniem w lecie.
Wysokiej klasy formuła zapewniająca najwyższej jakości ochronę
Valvoline™ OEM Advanced 40 to zatwierdzony przez producentów OEM wysokiej jakości płyn chłodzący zapewniający doskonałą ochronę najważniejszych części silnika m.in. kanałów chłodniczych w bloku silnika, głowic cylindrów (wżery wkładek), chłodnicy i pompy wody przed korozją, przegrzaniem i zamarzaniem. Zawiera wysokiej jakości środek przeciwpieniący i nie wywiera szkodliwego wpływu na uszczelki, węże, elementy plastykowe i oryginalny lakier pojazdu.
Długotrwała ochrona
Najwyższa długotrwała ochrona: do 5 lat / 250.000 km samochody osobowe, do 3 lat / 500.000 km zastosowania z dużym obciążeniem.
Wygląd | Ciecz |
---|---|
Kolor | Różowy/Fioletowy |
Temperatura wrzenia, °C ASTM D 1120 | 107* 162** |
Temperatura zapłonu, °C DIN ISO 2592 | 121 |
Gęstość, g/cm³ w temp. 20 °C DIN 51 757-4 | 1,122 – 1,135 |
Wartość pH ASTM D 1287 | 8 – 9 |
Przydatność do przechowywania | Do 5 lat |
* Stężenie 50%
** Koncentrat
884543 | 884542 | 884541 | 884360 | 884358 |
Płyn chłodzący Multi-Vehicle Concentrate to uniwersalny płyn chłodzący oferujący wszechstronne rozwiązanie dla łodzi rekreacyjnych, motocykli, samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych. Uniwersalna formuła łączy zalety standardowych, hybrydowych (HOAT) oraz organicznych (OAT) dodatków uszlachetniających.
Tak jak formuła standardowa, hybrydowa i zawierająca kwasy organiczne, produkt ma w składzie szybko działające dodatki do ochrony odsłoniętych powierzchni żelaznych i aluminiowych. Ponadto płyn chłodzący Multi-Vehicle Concentrate posiada znakomite właściwości wydłużonej żywotności, ponieważ zastosowano w nim technologię kwasów organicznych, które nie ulegają wyczerpaniu oraz smarujące dodatki uszlachetniające, zabezpieczające uszczelki. Płyn chłodzący Multi-Vehicle Concentrate zapewnia doskonałą ochronę układu chłodzenia przed zamarzaniem i przegrzaniem. Odpowiedni do zastosowań wymagających technologii krzemianowo-organicznej (Si-OAT).
Uniwersalna formuła
Multi-Vehicle Coolant to uniwersalny płyn chłodzący oferujący wszechstronne rozwiązanie dla wszystkich typów silników samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych. Dzięki delikatnemu zabarwieniu i hybrydowej technologii dobrze się miesza ze wszystkimi typami i kolorami środków zapobiegającymi zamarzaniu, które są już w chłodnicy.
Odpowiedni do nowoczesnych i starszych silników
Czynnik chłodzący Multi-Vehicle Coolant zabezpiecza nowoczesne pojazdy z aluminiowymi silnikami, a także starsze samochody z silnikami żeliwnymi, przed korozją i kamieniem. Wydłuża żywotność układu chłodzenia.
Długotrwała ochrona
Długotrwała ochrona dzięki najwyższej jakości inhibitorom korozji oraz środkom chemicznym zapobiegającym powstawaniu kamienia. Zabezpiecza układ chłodzenia przed zamarzaniem i przegrzaniem poprzez utrzymywanie go w czystości.
Kontrola osadów
Formuła zawiera dodatkowe inhibitory korozji i kamienia, aby zapobiegać odkładaniu się osadów — zapewnia skuteczne działanie układu chłodzenia.
Wygląd | Ciecz |
---|---|
Kolor | Jasnożółty |
Temperatura wrzenia, °C ASTM D 1120 | 128 min. * |
Temperatura zapłonu, °C DIN ISO 2592 | 121 |
Gęstość, g/cm³ w temp. 20 °C DIN 51 757-4 | 1,124 |
Odporność na twardą wodę | Stabilny |
Przydatność do przechowywania | Do 5 lat |
* Temperatura wrzenia w przypadku stosowania tradycyjnego korka chłodnicy 15 psi
ikonka-poj-10l | ||||
874738 | 874739 | 874762 | 874761 | 874740 |
Multi-Vehicle Ready To Use (RTU) to uniwersalny płyn chłodzący oferujący wszechstronne rozwiązanie dla łodzi rekreacyjnych, motocykli, samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych. Uniwersalna formuła łączy zalety standardowych, hybrydowych (HOAT) oraz organicznych (OAT) dodatków uszlachetniających.
Tak jak formuła standardowa, hybrydowa i zawierająca kwasy organiczne, produkt ma w składzie szybko działające dodatki do ochrony odsłoniętych powierzchni żelaznych i aluminiowych. Ponadto płyn chłodzący Multi-Vehicle Ready To Use posiada znakomite właściwości wydłużonej żywotności, ponieważ zastosowano w nim technologię kwasów organicznych, które nie ulegają wyczerpaniu oraz smarujące dodatki uszlachetniające, zabezpieczające uszczelki. Płynu chłodzącego Multi-Vehicle Coolant Ready To Use nie wolno mieszać ze zdemineralizowaną wodą. Odpowiedni do użycia w zastosowaniach wymagających technologii krzemianowo-organicznej (Si-OAT).
Uniwersalna formuła
Multi-Vehicle Coolant to uniwersalny płyn chłodzący oferujący wszechstronne rozwiązanie dla wszystkich typów silników samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych. Dzięki delikatnemu zabarwieniu i hybrydowej technologii dobrze się miesza ze wszystkimi typami i kolorami środków zapobiegającymi zamarzaniu, które są już w chłodnicy.
Odpowiedni do nowoczesnych i starszych silników
Czynnik chłodzący Multi-Vehicle Coolant zabezpiecza nowoczesne pojazdy z aluminiowymi silnikami, a także starsze samochody z silnikami żeliwnymi, przed korozją i kamieniem. Wydłuża żywotność układu chłodzenia.
Długotrwała ochrona
Długotrwała ochrona dzięki najwyższej jakości inhibitorom korozji oraz środkom chemicznym zapobiegającym powstawaniu kamienia. Zabezpiecza układ chłodzenia przed zamarzaniem i przegrzaniem poprzez utrzymywanie go w czystości.
Kontrola osadów
Formuła zawiera dodatkowe inhibitory korozji i kamienia, aby zapobiegać odkładaniu się osadów — zapewnia skuteczne działanie układu chłodzenia.
Wygląd | Ciecz |
---|---|
Kolor | Jasnożółty |
Temperatura wrzenia, °C ASTM D 1120 | 128 min. * |
Temperatura zapłonu, °C DIN ISO 2592 | 121 |
Gęstość, g/cm³ w temp. 20 °C DIN 51 757-4 | 1,068 –1,079 |
Odporność na twardą wodę | Stabilny |
Przydatność do przechowywania | Do 5 lat |
* Temperatura wrzenia w przypadku stosowania tradycyjnego korka chłodnicy 15 psi
874733 | 874734 | 874737 | 874736 | 874735 |
Multi-Vehicle Ready ToUse (RTU) to uniwersalny płyn chłodzący oferujący wszechstronne rozwiązanie dla łodzi rekreacyjnych, motocykli, samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych. Uniwersalna formuła łączy zalety standardowych, hybrydowych (HOAT) oraz organicznych (OAT) dodatków uszlachetniających.
Tak jak formuła standardowa, hybrydowa i zawierająca kwasy organiczne, produkt ma w składzie szybko działające dodatki do ochrony odsłoniętych powierzchni żelaznych i aluminiowych. Ponadto płyn chłodzący Multi-Vehicle Ready To Use posiada znakomite właściwości wydłużonej żywotności, ponieważ zastosowano w nim technologię kwasów organicznych, które nie ulegają wyczerpaniu oraz smarujące dodatki uszlachetniające, zabezpieczające uszczelki. Płynu chłodzącego Multi-Vehicle Coolant Ready To Use nie wolno mieszać ze zdemineralizowaną wodą.Odpowiedni do użycia w zastosowaniach wymagających technologii krzemianowo-organicznej (Si-OAT).
Uniwersalna formuła
Multi-Vehicle Coolant to uniwersalny płyn chłodzący oferujący wszechstronne rozwiązanie dla wszystkich typów silników samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych. Dzięki delikatnemu zabarwieniu i hybrydowej technologii dobrze się miesza ze wszystkimi typami i kolorami środków zapobiegającymi zamarzaniu, które są już w chłodnicy.
Odpowiedni do nowoczesnych i starszych silników
Czynnik chłodzący Multi-Vehicle Coolant zabezpiecza nowoczesne pojazdy z aluminiowymi silnikami, a także starsze samochodyz silnikami żeliwnymi, przed korozją i kamieniem.Wydłuża żywotność układu chłodzenia.
Długotrwała ochrona
Długotrwała ochrona dzięki najwyższej jakości inhibitorom korozji oraz środkom chemicznym zapobiegającym powstawaniu kamienia. Zabezpiecza układ chłodzenia przed zamarzaniem i przegrzaniem poprzez utrzymywanie go w czystości.
Kontrola osadów
Formuła zawiera dodatkowe inhibitory korozji i kamienia, aby zapobiegać odkładaniu się osadów —zapewnia skuteczne działanie układu chłodzenia.
Wygląd | Ciecz |
---|---|
Kolor | Czerwony |
Temperatura wrzenia, °C ASTM D 1120 | 128 * |
Temperatura zapłonu, °C DIN ISO 2592 | 121 |
Gęstość, g/cm³ w temp. 20 °C DIN 51 757-4 | 1,124 |
Odporność na twardą wodę | Stabilny |
Przydatność do przechowywania | Do 5 lat |
* Temperatura wrzenia w przypadku stosowania tradycyjnego korka chłodnicy 15 psi
887810 | 887841 | 887510 | 887741 | 887742 |
Płyn chłodzący Multi-Vehicle Concentrate to uniwersalny płyn chłodzący oferujący wszechstronne rozwiązanie dla łodzi rekreacyjnych, motocykli, samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych. Uniwersalna formuła łączy zalety standardowych, hybrydowych (HOAT) oraz organicznych (OAT) dodatków uszlachetniających.
Tak jak formuła standardowa, hybrydowa i zawierająca kwasy organiczne, produkt ma w składzie szybko działające dodatki do ochrony odsłoniętych powierzchni żelaznych i aluminiowych. Ponadto płyn chłodzący Multi-Vehicle Concentrate posiada znakomite właściwości wydłużonej żywotności, ponieważ zastosowano w nim technologię kwasów organicznych, które nie ulegają wyczerpaniu oraz smarujące dodatki uszlachetniające, zabezpieczające uszczelki. Płyn chłodzący Multi-Vehicle Concentrate zapewnia doskonałą ochronę układu chłodzenia przed zamarzaniem i przegrzaniem. Odpowiedni do zastosowań wymagających technologii krzemianowo-organicznej (Si-OAT).
Uniwersalna formuła
Multi-Vehicle Coolant to uniwersalny płyn chłodzący oferujący wszechstronne rozwiązanie dla wszystkich typów silników samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych. Dzięki delikatnemu zabarwieniu i hybrydowej technologii dobrze się miesza ze wszystkimi typami i kolorami środków zapobiegającymi zamarzaniu, które są już w chłodnicy.
Odpowiedni do nowoczesnych i starszych silników
Czynnik chłodzący Multi-Vehicle Coolant zabezpiecza nowoczesne pojazdy z aluminiowymi silnikami, a także starsze samochody z silnikami żeliwnymi, przed korozją i kamieniem. Wydłuża żywotność układu chłodzenia.
Długotrwała ochrona
Długotrwała ochrona dzięki najwyższej jakości inhibitorom korozji oraz środkom chemicznym zapobiegającym powstawaniu kamienia. Zabezpiecza układ chłodzenia przed zamarzaniem i przegrzaniem poprzez utrzymywanie go w czystości.
Kontrola osadów
Formuła zawiera dodatkowe inhibitory korozji i kamienia, aby zapobiegać odkładaniu się osadów —zapewnia skuteczne działanie układu chłodzenia.
Wygląd | Ciecz |
---|---|
Kolor | Czerwony |
Temperatura wrzenia, °C ASTM D 1120 | 128 * |
Temperatura zapłonu, °C DIN ISO 2592 | 121 |
Gęstość, g/cm³ w temp. 20 °C DIN 51 757-4 | 1,068 –1,079 |
Odporność na twardą wodę | Stabilny |
Przydatność do przechowywania | Do 5 lat |
* Temperatura wrzenia w przypadku stosowania tradycyjnego korka chłodnicy 15 psi
887809 | 887509 | 887508 |
Jeden produkt do wszystkich samochodów ciężarowych i autobusów zmniejsza niezbędną ilość zapasów i eliminuje możliwość pomyłki.
Preparat HD Extended Life to czynnik chłodniczy do samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn drogowych i przemysłowych, spełniający wymagania większości wiodących producentów silników przystosowanych do dużych obciążeń. Produkt nie zawiera amin, boranów, czy też fosforanów, dzięki czemu jest bardziej przyjazny dla środowiska. HD Extended Life Coolant zabezpiecza układ chłodzenia przed zamarzaniem, korozją i przegrzaniem na co najmniej trzy lata, 7 000 godzin pracy lub 500 000 kilometrów. Produkt można mieszać z innymi płynami chłodzącymi na bazie glikolu etylenowego, ale może to skrócić wydłużoną żywotność preparatu. Nie można go mieszać z produktami na bazie glikolu propylenowego. W zależności od oczekiwanego poziomu ochrony przed zamarzaniem, produkt można mieszać z wodą w kilku stężeniach (patrz tabela u dołu tej strony). Produkt jest odpowiedni do zastosowań, do których zalecane są płyny wyprodukowane w technologii HOAT (płyny hybrydowe), OAT (płyny z dodatkiem kwasów organicznych) oraz Si-OAT (płyny z dodatkiem krzemianów).
Unikatowa formuła zapewniająca znakomitą, wydłużoną ochronę
Wydłużona ochrona zapewniana przez unikatową formułę, na którą składają się wysokowydajne inhibitory korozji, zabezpieczające wszystkie metalowe elementy układu chłodzenia oraz dodatki zapobiegające odkładaniu się kamienia, zapobiegające powstawaniu osadów kamienia kotłowego. Niezrównana ochrona układu chłodzenia przed zamarzaniem wody oraz przegrzewaniem się w lecie.
Odpowiedni do nowoczesnych i starszych silników
Płyn chłodzący HD Extended Life zabezpiecza nowoczesne pojazdy z aluminiowymi silnikami, a także starsze samochody z silnikami żeliwnymi przed korozją i kamieniem. Wydłuża żywotność układu chłodzenia.
Brak możliwości popełnienia pomyłki oraz niższe koszty eksploatacji
Płyn chłodzący HD Extended Life może być stosowany do wszystkich silników do pracy z dużymi obciążeniami ze wszystkich materiałów. W związku z tym istnieje mniej możliwości popełnienia błędu oraz potrzeba mniej miejsca na przechowywanie. Zapewnia długotrwałą ochronę układu chłodzenia silnika, wystarczającą na co najmniej trzy lata, 7000 godzin pracy lub 500000 kilometrów, co obniża koszty eksploatacyjne.
Kontrola osadów
Formuła zawiera inhibitory korozji i kamienia, aby zapobiegać odkładaniu się osadów, które mają negatywny wpływ na wydajność układu. Umożliwia zachowanie efektywnego funkcjonowania układu chłodzenia poprzez utrzymanie powierzchni wymiany ciepła oraz kanałów w czystości.
Wygląd | Ciecz |
---|---|
Kolor | Czerwony |
Temperatura wrzenia, °C ASTM D 1120 | 163 * |
Temperatura zapłonu, °C DIN ISO 2592 | 121 |
Wartość pH ASTM D 1287 | 10,5 |
Gęstość, g/cm³ w temp. 20 °C DIN 51 757-4 | 1,118 – 1,133 |
Odporność na twardą wodę | Stabilny |
* Temperatura wrzenia w przypadku stosowania tradycyjnego korka chłodnicy 15 psi
808515 |
Jeden produkt do wszystkich samochodów ciężarowych i autobusów zmniejsza niezbędną ilość zapasów i eliminuje możliwość pomyłki.
Preparat HD Extended Life to czynnik chłodniczy do samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn drogowych i przemysłowych, spełniający wymagania większości wiodących producentów silników przystosowanych do dużych obciążeń. Produkt nie zawiera amin, boranów, czy też fosforanów, dzięki czemu jest bardziej przyjazny dla środowiska. HD Extended Life Coolant zabezpiecza układ chłodzenia przed zamarzaniem, korozją i przegrzaniem na co najmniej trzy lata, 7 000 godzin pracy lub 500 000 kilometrów. Produkt jest wstępnie rozcieńczony i gotowy do użytku nawet w temperaturze -67°C. Nie dodawać wody. Produkt można mieszać z innymi płynami chłodzącymi na bazie glikolu etylenowego, ale może to skrócić wydłużoną żywotność preparatu. Nie można go mieszać z produktami na bazie glikolu propylenowego. HD Extended Life -67 RTU to produkt o pełnej formule. Nie ma konieczności dodawania żadnych dodatków SCA lub DCA. (SCA: dodatek uzupełniający do płynu chłodzącego; DCA: dodatek do płynu chłodzącego do silników wysokoprężnych).
Unikatowa formuła zapewniająca znakomitą, wydłużoną ochronę
Wydłużona ochrona zapewniana przez unikatową formułę, na którą składają się wysokowydajne inhibitory korozji, zabezpieczające wszystkie metalowe elementy układu chłodzenia oraz dodatki zapobiegające odkładaniu się kamienia, zapobiegające powstawaniu osadów kamienia kotłowego. Niezrównana ochrona układu chłodzenia przed zamarzaniem wody oraz przegrzewaniem się w lecie. Zabezpieczenie przed zamarzaniem do -67 ºC.
Odpowiedni do nowoczesnych i starszych silników
Płyn chłodzący HD Extended Life -67 RTU zabezpiecza nowoczesne pojazdy z aluminiowymi silnikami, a także starsze samochody z silnikami żeliwnymi przed korozją i kamieniem. Wydłuża żywotność układu chłodzenia.Odpowiedni do otwartych i zamkniętych układów chłodzenia, a także do aluminiowych bloków cylindrów. Produkt można mieszać z innymi płynami chłodzącymi na bazie glikolu etylenowego, ale może to skrócić wydłużoną żywotność preparatu.
Brak możliwości popełnienia pomyłki oraz niższe koszty eksploatacji
Płyn chłodzący HD Extended Life -67 RTU może być stosowany do wszystkich silników ze wszystkich materiałów. W związku z tym istnieje mniej możliwości popełnienia błędu oraz potrzeba mniej miejsca na przechowywanie. Zapewnia długotrwałą ochronę układu chłodzenia silnika, wystarczającą na co najmniej trzy lata, 7 000 godzin pracy lub 500 000 kilometrów, co obniża koszty eksploatacyjne.
Kontrola osadów
Formuła zawiera inhibitory korozji i kamienia, aby zapobiegać odkładaniu się osadów, które mają negatywny wpływ na wydajność układu. Umożliwia zachowanie efektywnego funkcjonowania układu chłodzenia poprzez utrzymanie powierzchni wymiany ciepła oraz kanałów w czystości.
Wygląd | Rzadka ciecz |
---|---|
Kolor | Czerwony |
Temperatura wrzenia, °C ASTM D 1120 | 135 * |
Wartość pH ASTM D 1287 | 10,5 |
Gęstość, g/cm³ w temp. 20 °C DIN 51 757-4 | 1,096 |
Odporność na twardą wodę | Stabilny |
* Temperatura wrzenia w przypadku stosowania tradycyjnego korka chłodnicy 15 psi
808514 |
Jeden produkt do wszystkich samochodów ciężarowych i autobusów zmniejsza niezbędną ilość zapasów i eliminuje możliwość pomyłki.
Preparat HD Extended Life to czynnik chłodniczy do samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn drogowych i przemysłowych, spełniający wymagania większości wiodących producentów silników przystosowanych do dużych obciążeń. Produkt nie zawiera amin, boranów, czy też fosforanów, dzięki czemu jest bardziej przyjazny dla środowiska. HD Extended Life Coolant zabezpiecza układ chłodzenia przed zamarzaniem, korozją i przegrzaniem na co najmniej trzy lata, 7000 godzin pracy lub 500000 kilometrów.Produkt można mieszać z innymi płynami chłodzącymi na bazie glikolu etylenowego, ale może to skrócić wydłużoną żywotność preparatu. Nie można go mieszać z produktami na bazie glikolu propylenowego. HD Extended Life RTU jest gotowy do użycia w temperaturach do -38 ºC. Dodawanie wody jest niezalecane.Produkt jest odpowiedni do zastosowań, do których zalecane są płyny wyprodukowane w technologii HOAT (płyny hybrydowe), OAT (płyny z dodatkiem kwasów organicznych) oraz Si-OAT (płyny z dodatkiem krzemianów).
Unikatowa formuła zapewniająca znakomitą, wydłużoną ochronę
Wydłużona ochrona zapewniana przez unikatową formułę, na którą składają się wysokowydajne inhibitory korozji, zabezpieczające wszystkie metalowe elementy układu chłodzenia oraz dodatki zapobiegające odkładaniu się kamienia, zapobiegające powstawaniu osadów kamienia kotłowego. Niezrównana ochrona układu chłodzenia przed zamarzaniem wody oraz przegrzewaniem się w lecie.
Odpowiedni do nowoczesnych i starszych silników
Płyn chłodzący HD Extended Life zabezpiecza nowoczesne pojazdy z aluminiowymi silnikami, a także starsze samochody z silnikami żeliwnymi przed korozją i kamieniem. Wydłuża żywotność układu chłodzenia.
Brak możliwości popełnienia pomyłki oraz niższe koszty eksploatacji
Płyn chłodzący HD Extended Life może być stosowany do wszystkich silników do pracy z dużymi obciążeniami ze wszystkich materiałów. W związku z tym istnieje mniej możliwości popełnienia błędu oraz potrzeba mniej miejsca na przechowywanie. Zapewnia długotrwałą ochronę układu chłodzenia silnika, wystarczającą na co najmniej trzy lata, 7000 godzin pracy lub 500000 kilometrów, co obniża koszty eksploatacyjne.
Kontrola osadów
Formuła zawiera inhibitory korozji i kamienia, aby zapobiegać odkładaniu się osadów, które mają negatywny wpływ na wydajność układu. Umożliwia zachowanie efektywnego funkcjonowania układu chłodzenia poprzez utrzymanie powierzchni wymiany ciepła oraz kanałów w czystości.
Wygląd | Ciecz |
---|---|
Kolor | Czerwony |
Temperatura wrzenia, °C ASTM D 1120 | 128 * |
Temperatura zapłonu, °C DIN ISO 2592 | 121 |
Wartość pH ASTM D 1287 | 10,5 |
Gęstość, g/cm³ w temp. 20 °C DIN 51 757-4 | 1,068 –1,079 |
Odporność na twardą wodę | Stabilny |
* Temperatura wrzenia w przypadku stosowania tradycyjnego korka chłodnicy 15 psi
808513 | 808516 |
OAT Płyn chłodzący do silników wysokoprężnych pracujących z dużym obciążeniem. Czynnik chłodzący HD Nitrite Free Coolant -67 RTU przeszedł rejestrację Cummins CES 14603, jest zgodny z ASTM D6210, a ponadto spełnia podstawowe wymagania określone dla wysokowydajnych silników wysokoprężnych. Wykorzystano w nim technologię kwasów organicznych w celu zabezpieczenia silników wysokoprężnych przed wżerami wkładek i osadami kamienia powodowanymi przez twardą wodę.
Chemia krzemianowa i bezazotanowa zapewniająca dłuższą trwałość użytkową zabezpiecza wszystkie metale układu chłodzenia – w tym aluminium – przed korozją. Czynnik chłodzący HD Nitrite Free Coolant -67 RTU może również być używany w takich zastosowaniach, jak silniki benzynowe, zasilanie stacjonarne, silniki morskie, silniki zasilane gazem ziemnym, a także do zastosowań lekkich. Produkt jest wstępnie rozcieńczony i gotowy do użytku nawet w temperaturze -67°C. Ten produkt jest wstecznie zgodny z wszystkimi układami chłodzenia korzystającymi z czynników chłodzących z technologią kwasu organicznego (OAT). Utrzymywać właściwy poziom środka w układzie chłodzenia oraz regularnie sprawdzać stężenie lub temperaturę zamarzania.
Unikatowa formuła zapewniająca najwyższej jakości ochronę
Najwyższej jakości ochronę zapewnia technologia kwasów organicznych, która zabezpiecza silniki wysokoprężne przed wżerami wkładek i osadami kamienia powodowanymi przez twardą wodę. Chemia krzemianowa i bezazotanowa zapewniająca dłuższą trwałość użytkową zabezpiecza wszystkie metale układu chłodzenia – w tym aluminium – przed korozją. Ochrona przed zamarzaniem nawet do –67°C.
Szeroki zakres zastosowań
Czynnik chłodzący HD Nitrite Free Coolant -67 RTU chroni nowoczesne pojazdy z silnikami aluminiowymi, a także samochody ze starszymi silnikami. Obsługuje szeroki zakres zastosowań, w tym silniki wysokoprężne, silniki benzynowe, układy zasilania stacjonarnego, silniki morskie, silniki zasilane gazem ziemnym oraz zastosowania lekkie.
Czynnik chłodzący wydłużający okres trwałości użytkowej
Czynnik chłodzący HD Nitrite Free Coolant -67 RTU zapewnia 6 lat/600 000 mil/12 000 godzin pracy bez konieczności stosowania domieszek dzięki zastosowaniu technologii kwasów organicznych, która nie wymaga uzupełniania.
Kompatybilność czynnika chłodzącego
Czynnik chłodzący HD Nitrite Free Coolant RTU jest kompatybilny z wiodącymi markami konwencjonalnych i wydłużających okres trwałości użytkowej czynników chłodzących na bazie glikolu etylenowego. Jednakże wymieszanie z czynnikami chłodzącymi do zastosowań lekkich lub konwencjonalnymi może mieć negatywny wpływ na okres trwałości użytkowej.
Wygląd | Rzadka ciecz |
---|---|
Kolor | Żółty |
Temperatura wrzenia, °C ASTM D 1120 | 135 * |
Temperatura zapłonu, °C DIN ISO 2592 | 121 |
Wartość pH ASTM D 1287 | 9 |
Gęstość, g/cm³ w temp. 20 °C DIN 51 757-4 | 1,102 |
Odporność na twardą wodę | Stabilny |
Przydatność do przechowywania | Do 5 lat |
* Temperatura wrzenia w przypadku stosowania tradycyjnego korka chłodnicy 15 psi
872649 | 872648 |
Unikatowy wysokiej jakości płyn chłodzący OAT do silników pracujących pod dużym obciążeniem. Środek HD Nitrite Free Coolant RTU przygotowano na podstawie opatentowanej technologii Valvoline*, jest zarejestrowany w Cummins CES 14603, spełnia normy ASTM D6210 i D7581 oraz został opracowany specjalnie dla silników pracujących pod dużym obciążeniem.
Wykorzystano w nim technologię kwasów organicznych w celu zabezpieczenia silników wysokoprężnych i benzynowych przed wżerami wkładek i osadami kamienia powodowanymi przez twardą wodę. Chemia krzemianowa i bezazotanowa zapewniająca dłuższą trwałość użytkową zabezpiecza wszystkie metale układu chłodzenia –w tym aluminium –przed korozją. Czynnik chłodzący Valvoline HD Nitrite Free Coolant może również być używany w takich zastosowaniach, jak silniki benzynowe, zasilanie stacjonarne, silniki morskie, silniki zasilane gazem ziemnym, a także do zastosowań lekkich. Produkt jest dostosowany do wszystkich starszych wersji układów chłodniczych wykorzystujących płyny chłodzące typu OAT. Należy utrzymywać właściwy poziom środka w układzie chłodzenia oraz regularnie sprawdzać stężenie lub temperaturę zamarzania.
*Patent 9328278 w Stanach Zjednoczonych oraz patenty zagraniczne oczekują na rozpatrzenie.
Unikatowa formuła zapewniająca najwyższej jakości ochronę
Najwyższej jakości ochrona w opatentowanej technologi, która zabezpiecza silniki pracujące pod dużym obciążeniem przed wżerami wkładek i osadami kamienia powodowanymi przez twardą wodę. Ten unikatowy pozbawiony krzemianów i azotynów środek o wydłużonej trwałości jest zalecany specjalnie do zastosowań przy dużych obciążeniach, gdzie występują problemy z nawarstwianiem się osadów i wżerami.
Wyjątkowo szeroki zakres zastosowań
Opatentowana technologia jest zgodna z bardzo szeroką gamą metali m.in. aluminium. Środek HD Nitrite Free Coolant RTU oferuje najwyższej jakości ochronę przed korozją w bardzo szerokim wachlarzu układów chłodzenia o dużym obciążeniu —zarówno w przypadku silników wysokoprężnych jak i benzynowych.Zalecany specjalnie dla stacjonarnych silników napędzanych benzyną.
Opatentowana technologia niewymagająca uzupełniania
Środek HD Nitrite Free Coolant RTU zapewnia 10 lat/1.000.000 mil/20000 godzin pracy bez konieczności stosowania domieszek dzięki zastosowaniu opatentowanej technologii kwasów organicznych, która nie wymaga uzupełniania.
Kompatybilność czynnika chłodzącego
Czynnik chłodzący HD Nitrite Free Coolant RTU jest kompatybilny z wiodącymi markami konwencjonalnych i wydłużających okres trwałości użytkowej czynników chłodzących na bazie glikolu etylenowego. Jednakże wymieszanie z czynnikami chłodzącymi do zastosowań lekkich lub konwencjonalnymi może mieć negatywny wpływ na okres trwałości użytkowej.
Wygląd | Rzadka ciecz |
---|---|
Kolor | Żółty |
Temperatura wrzenia, °C ASTM D 1120 | 128 * |
Temperatura zapłonu, °C DIN ISO 2592 | 121 |
Wartość pH ASTM D 1287 | 9 |
Gęstość, g/cm³ w temp. 20 °C DIN 51 757-4 | 1,077 |
Odporność na twardą wodę | Stabilny |
Przydatność do przechowywania | Do 5 lat |
* Temperatura wrzenia w przypadku stosowania tradycyjnego korka chłodnicy 15 psi
872649 | 872648 |