SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Nasi pracownicy są dostępni
od poniedziałku do piątku w godzinach
godzinach 7.30 – 15.30
Czy wiesz, że każdy płyn hamulcowy jest higroskopijny, czyli chłodnie wodę? Właściwości najlepszych płynów hamulcowych zmieniają się wraz z zawodnieniem w znacznie mniejszym stopniu niż płynów przeciętnej jakości. Płyny Valvoline mają nie tylko wysoką temperaturę wrzenia, lecz także doskonale chronią przed korozją cały układ hamulcowy oraz inne układy hydrauliczne bazujące na płynach hamulcowych (np. układy sterowania sprzęgłem). Ponadto są dostosowane do współpracy z najnowocześniejszymi układami kontroli trakcji i toru jazdy i zapewniają szybką i precyzyjną reakcję układów na dane płynące z czujników pojazdów.
Do wszystkich tarczowych, bębnowych i antypoślizgowych układów hamulcowych stosowanych w samochodach osobowych, ciężarowych oraz innych pojazdach wymagających wydajności na poziomie DOT 5.1.
Wysokowydajny syntetyczny płyn hamulcowy na bazie eterów glikolowych i pochodnych estrów boranowych do najtrudniejszych warunków jazdy.
Płyn Brake & Clutch Fluid DOT 5.1 został opracowany specjalnie do hydraulicznych układów hamulcowych samochodów osobowych, ciężarowych oraz innych pojazdów użytkowanych w najtrudniejszych warunkach, takich jak warunki rajdowe, wyścigi, jazda w terenach górskich, częste zatrzymywanie się i ruszanie, itp.Odpowiedni do samochodów z układami ABS i ASR.
Stosować wyłącznie w postaci koncentratu z wcześniej nieotwieranego lub szczelnie zamkniętego pojemnika. Zawsze zamykać pojemnik bezpośrednio po użyciu, ponieważ płyn wchłania wilgoć z atmosfery, co znacznie skraca żywotność produktu. Nie używać płynu hamulcowego spuszczonego z układu.
Płyn hamulcowy może oddziaływać na powłokę lakierniczą pojazdu, dlatego rozlany płyn należy natychmiast usuwać z powierzchni bez pocierania.Płyn hamulcowy należy spuszczać z każdego pojazdu i wymieniać na nowy co dwa lata lub po przejechaniu 40000 km (24000 mil). Zapoznać się z instrukcją obsługi, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Doskonała wydajność. Płyn Brake & Clutch Fluid DOT 5.1 jest odpowiedni do wszystkich układów hamulcowych tarczowych i bębnowych, stosowanych w samochodach osobowych, ciężarowych oraz innych pojazdach wymagających wydajności na poziomie DOT 5.1.
Odpowiedni również do samochodów z układami ABS i ASR. Produkt jest bezpieczny dla wszystkich materiałów stosowanych w układach hamulcowych. Doskonałą wydajność w najtrudniejszych warunkach, takich jak rajdy i wyścigi, jazda po terenach górskich, częste zatrzymywanie się i ruszanie, itp.
Doskonałe właściwości pochłaniania wody. Właściwości higroskopijne płynu Brake & Clutch Fluid DOT 5,1 powodują, że pochłaniana jest skroplonawoda, co powoli obniża temperaturę wrzenia płynu. Zaleca się wymianę produktu na nowy co 2 lata.
Znakomite parametry lepkości i temperatury. Doskonałe parametry lepkości i temperatury przy bardzo wysokich i bardzo niskich temperaturach. Stabilna lepkość przez długi czas. Płyn Brake & Clutch Fluid DOT 5.1 ma wysoką temperaturę wrzenia suchego (270°C).
Kolor | Przeźroczysto-żółty |
Wygląd | Przeźroczysty płyn |
Lepkość mm2/s w temp. -40 °C | 700 |
Lepkość mm2/s w temp. 100 °C | 2,0 |
Ciężar właściwy w temp. 20 °C ASTM D-4052 | 1,060 |
Sucha temperatura wrzenia, °C | 270 |
Mokra temperatura wrzenia, °C | 183 |
Temperatura zapłonu, COC °C ASTM D-92 | >126 |
Wartość pH (50% obj.) | 8,30 |
883462 |
Wysokowydajny niemineralny płyn hamulcowy. Na bazie eterów glikolowych i opracowany specjalnie do hydraulicznych układów hamulcowych.
Wysoka temperatura wrzenia płynu Brake & Clutch Fluid DOT 4 gwarantuje bezpieczną jazdę i oznacza, że jest on bezpieczny dla wszystkich materiałów stosowanych w układach hamulcowych. Zaleca się odświeżanie płynów hamulcowych i sprzęgłowych co dwa lata.
Brake & Clutch Fluid DOT 4 jest odpowiedni do wszystkich układów hamulcowych tarczowych i bębnowych, stosowanych w samochodach osobowych, ciężarowych oraz innych pojazdach wymagających wydajności na poziomie DOT 4.Może być mieszany z innymi płynami hamulcowymi na bazie eteru glikolowego lub estrów boranowych o podobnych parametrach technicznych. Produktu nie należy mieszać z silikonowym lub krzemianowym płynem hamulcowym.Płyn hamulcowy należy spuszczać z każdego pojazdu i wymieniać na nowy co dwa lata lub po przejechaniu 40000 km (24000 mil). Zapoznać się z instrukcją obsługi, aby uzyskać szczegółowe informacje.Stosować wyłącznie w postaci koncentratu z wcześniej nieotwieranego lub szczelnie zamkniętego pojemnika. Zawsze zamykać pojemnik bezpośrednio po użyciu, ponieważ płyn wchłania wilgoć z atmosfery, co znacznie skraca żywotność produktu. Nie używać płynu hamulcowego spuszczonego z układu. Płyn hamulcowy może oddziaływać na powłokę lakierniczą pojazdu, dlatego rozlany płyn należy natychmiast usuwać z powierzchni bez pocierania.
Doskonała wydajność. Płyn Brake & Clutch Fluid DOT 4 zapewnia doskonałą wydajność w trudnych warunkach, na przykład podczas jazdy sportowej i w terenie górskim.
Pochłanianie wody. Płyny hamulcowe mają właściwości higroskopijne, co oznacza, że pochłaniają skroploną wodę, co stopniowo obniża temperaturę wrzenia i wpływa na skuteczność hamowania. Zaleca się wymianę produktu na nowy co 2 lata.
Znakomite parametry lepkości i temperatury. Doskonałe parametry lepkości i temperatury przy bardzo wysokich i bardzo niskich temperaturach. Stabilna lepkość przez długi czas.
Płyn Brake & Clutch Fluid DOT 4 ma wysoką temperaturę wrzenia suchego (265°C). Produkt można mieszać z innymi preparatami klasy DOT 3 lub 4.
Kolor | Przeźroczysto-żółty |
Wygląd | Przeźroczysty płyn |
Lepkość mm2/s w temp. -40 °C | 1495 |
Lepkość mm2/s w temp. 100 °C | 2,0 |
Ciężar właściwy w temp. 20 °C ASTM D-4052 | 1,067 |
Sucha temperatura wrzenia, °C | 263 |
Mokra temperatura wrzenia, °C | 162 |
Temperatura zapłonu, COC °C ASTM D-92 | >60 |
Wartość pH (50% obj.) | 7,95 |
883429 | 883461 | 883464 |