SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Nasi pracownicy są dostępni
od poniedziałku do piątku w godzinach
godzinach 7.30 – 15.30
Dobrze wiemy, jak wrażliwe na nieodpowiednie warunki pracy i kosztowne w naprawach są nowoczesne układy wspomagania kierownicy oraz inne urządzenia hydrauliczne, korzystające z hydraulicznych płynów do wspomagania. Dobrze wiemy także, że samochody, ale też inne maszyny wykorzystujące płyn do wspomagania działają w szerokim zakresie temperatur, i że konieczne jest, aby płyn hydrauliczny, niezależnie od temperatury, zachowywał stałą lepkość gwarantującą niezawodną, wydajną pracę i szczelność układów. Mamy świadomość, że płyny do wspomagania stosowane w różnych pojazdach i urządzeniach oraz w różnych układach tych pojazdów czy maszyn muszą sprostać różnym, w tym największym możliwym obciążeniom.
Pamiętaj:
W pełni syntetyczny płyn, gwarantujący optymalną płynność i stabilność lepkościową, także w bardzo niskich temperaturach. Zapewnia sprawne działanie układów wspomagania i automatycznego poziomowania zawieszenia, a także zapewnia ochronę przed korozją, utlenianiem się elementów i powstawaniem szkodliwych osadów, powodujących usterki wrażliwych układów. Płyn do wspomagania Valvoline SynPower Steering Fluid spełnia, a nawet przewyższa wymagania jakościowe wiodących producentów samochodów i urządzeń hydraulicznych.
*Produkt nie jest odpowiedni do wszystkich modeli danej marki. Przed użyciem sprawdzić w instrukcji obsługi.
Kolor | Oliwkowozielony |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 100 °C ASTM D-445 | 6,0 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 18,7 |
Lepkość, mm2/s @ -40 °C ASTM D-5293 | 1100 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 313 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -57 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,830 |
Temperatura zapłonu, COC, ºC ASTM D-92 | 156 |
883464 |