Linia produktów przeznaczona do silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem i zapłonem iskrowym zasilanych biogazem, gazem wysypiskowym lub innymi gazami odnawialnymi. Oleje z linii GEO umożliwiają wydłużenie interwałów serwisowych do 6000 h. Ich wysoka jakość została potwierdzona wieloma aprobatami.
oleje silnikowe | stacjonarne silniki gazowe
OLEJE DO SILNIKÓW ZASILANYCH GAZEM ZIEMNYM I BIOGAZEM
Valvoline Geo Plus LA 40
Olej przeznaczony do silników o wysokiej mocy wyjściowej, z turbodoładowaniem i zapłonem iskrowym, napędzanych gazem ziemnym, biogazem, gazem składowiskowym lub innymi gazami odnawialnymi. Formulacja Valvoline GEO Plus LA SAE 40 oparta jest na wysokiej jakości olejach bazowych i dodatkach uszlachetniających z niską zawartością popiołu. Olej zapewnia doskonałe smarowanie, ogranicza zanieczyszczanie świecy zapłonowej oraz powstawanie w komorze spalania „punktów zapalnych”, które mogą prowadzić do zwiększonego powstawania NOx oraz detonacji.
Charakterystyka:
- zatwierdzony użytku w silnikach GE typu Jenbacher serii 2, 3, 4 i 6;
- zalecany do użytku w silnikach zasilanych gazem ziemnym, biogazem (klasa B), gazem składowiskowym (klasa C) lub w innych rozwiązaniach z zastosowaniem gazu gnilnego;
- przetestowany w najbardziej wymagających instalacjach gazu składowiskowego.
Aprobaty:
- GE Jenbacher typ 2, 3, 4 i 6
Parametry fizyko-chemiczne:
Klasa lepkości SAE | 40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 13,8 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 127,8 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 105 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 4,5 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -30 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,882 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 238 |
Popiół siarczanowy, masa % | 0,55 |
Opakowania:
833832 |
Valvoline Geo SNG-4
Olej silnikowy do najnowszych stacjonarnych silników o wysokiej mocy wyjściowej, z turbodoładowaniem i zapłonem iskrowym na gaz ziemny i biogaz. Zawartość popiołów w oleju jest zoptymalizowana tak, aby ograniczyć zanieczyszczanie świecy zapłonowej oraz powstawanie w komorze spalania „punktów zapalnych”, które mogą prowadzić do uszkodzeń zaworów, przedwczesnego zapłonu oraz spalania stukowego.
Charakterystyka:
- zalecany do stacjonarnych silników klasy A na gaz ziemny oraz klasy B na biogaz, w tym silników czterosuwowych;
- zatwierdzony przez firmę GE Jenbacher do aluminiowych tłoków i przez firmy Caterpillar oraz MWM (Deutz) do stosowania z silnikami serii TCG i TBC.
Aprobaty:
- GE Jenbacher serii 2, 3, 4 i 6
- MWM (Deutz)
- Silniki na gaz Caterpillar CG
Specyfikacje:
- Silniki Caterpillar serii 35XX i 36XX
- Guascor
- MAN 3271-2
- MTU serii 4000
- Perkins serii 4000
- Rolls Royce KG1-4, BV-G & CR-G
- Tedom
- Wartsila 34SG i 50SG
- Waukesha Cogen
Parametry fizyko-chemiczne:
Klasa lepkości SAE | 40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 13,6 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 121 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 109 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 4,7 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -30 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,87 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | >270 |
Popiół siarczanowy, masa % | 0,5 |
Opakowania:
885731 |
Valvoline Geo SNG-6
TEKST DO ZMIANY Wysokiej jakości olej do silników stacjonarnych z zapłonem iskrowym i turbodoładowaniem. Formulacja oleju oparta jest na najwyższej jakości olejów bazowych, z systemem dodatków uszlachetniających zapewniających doskonałą ochronę silników stacjonarnych napędzanych gazem i biogazem o tłokach stalowych i aluminiowych
Charakterystyka: TEKST DO ZMIANY
- Zatwierdzony przez firmę INNIO Jenbacher do silników z tłokami aluminiowymi i stalowymi.
- Zatwierdzony do użytku w silnikach Cummins serii QSK60G
Aprobaty:
- INNIO Jenbacher Series 2&3
- INNIO Jenbacher Series 4B&C
- INNIO Jenbacher Series 6E&F
Specyfikacje:
- Cummins
- MTU
- MWM (Caterpillar Energy Solutions)
- Wӓrtsilӓ
- Waukesha
- Odpowiedni do użytku Cummins QSK60G
Parametry fizyko-chemiczne:
Klasa lepkości SAE | 40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °C ASTM D-445 | 12,8 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 115,8 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 103 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-92 | 4,6 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -30 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,879 |
Temperatura zapłonu, COC, ºC ASTM D-92 | 232 |
Opakowania:
VE17758 |
Valvoline Premium Blue Geo LA-ES 40
Wysokiej jakości olej silnikowy o niskiej zawartości popiołów, zalecany do użytku w stacjonarnych silnikach o dużej mocy, z turbodoładowaniem i zapłonem iskrowym zasilanych gazem ziemnym. Do produkcji Valvoline Premium Blue GEO LA-ES-40 użyto najwyższej jakości baz parafinowych i dodatków uszlachetniających o niskiej zawartości popiołów, aby ograniczyć zanieczyszczanie świecy zapłonowej oraz powstawanie w komorze spalania „punktów zapalnych”, które mogą prowadzić do zwiększania uszkodzeń zaworów, przedwczesnego zapłonu i spalania stukowego. Olej zapewnia niezwykle długie okresy pomiędzy wymianami.
Charakterystyka:
- zatwierdzony przez firmę Cummins do stosowania w silnikach serii QSV81G, QSV91G i QSK60G;
- zatwierdzony do stosowania w silnikach kogenerencyjnych Waukesha;
- spełnia wymagania stacjonarnych silników Cummins napędzanych gazem ziemnym z popychaczami krążkowymi.
Aprobaty:
- CES 14615 firmy Cummins
- Silniki serii QSV81G / QSV91G
- Silniki serii QSK60G
- Silniki Waukesha Cogeneration
Specyfikacje:
Zalecane dla silników czterosuwowych:
- Caterpillar
- MWM (Deutz)
- Dresser-Rand (kategorie I, II, III)
- GE Jenbacher
- Superior
- Wärtsilä
- Waukesha
Parametry fizyko-chemiczne:
Klasa lepkości SAE | 40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 13,5 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 122 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 106 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 4,4 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -33 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,873 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 220 |
Popiół siarczanowy, masa % | 0,50 |
Opakowania:
876511 |
Valvoline Premium Blue Geo MA 40
Wysokiej jakości olej silnikowy o średniej zawartości popiołu przeznaczony do smarowania stacjonarnych, wysokoobciążonych silników zasilanych gazem ziemnym, wysypiskowym lub biogazem. Wyjątkowe właściwości neutralizacji kwasów powodują, że jest idealnym wyborem dla silników zasilanych biogazem o dużej zawartości siarki. Dodatkowo jest odporny na utlenianie i nitrację, co zapobiega gęstnieniu oleju. Valvoline Premium Blue GEO MA 40 zabezpiecza silnik przed agresywnym oddziaływaniem kwaśnych produktów spalania, zapobiegając korozyjnemu zużyciu zaworów, cylindrów i łożysk. Olej jest zaaprobowany i zalecany przez Cummins do stosowania w silnikach QSK60G. Odpowiedni do stosowania wydłużonych okresów między wymianami.
Zastosowania
Olej silnikowy o średniej zawartości popiołów do silników stacjonarnych napędzanych gazem, który może zawierać składniki żrące. Premium Blue GEO-MA SAE 40 jest zalecany i został zatwierdzony przez firmę Cummins do stosowania w silnikach QSK60G napędzanych gazem, który może zawierać składniki korozyjne. Jest odpowiedni do wydłużonych okresów międzyobsługowych. Płyn LongLife.
Premium Blue GEO-MA 40 został opracowany pod kątem silników wymagających oleju o średniej zawartości popiołów. Odpowiedni do stosowania w środowiskach z gazami kwaśnymi, takimi jak gazy składowiskowe lub kanałowe.
Charakterystyka i zalety:
THE ONLY ONE™ Valvoline Premium Blue to JEDYNY olej silnikowy zalecany i aprobowany przez firmę Cummins.
Ochrona przed zużyciem
Mocna powłoka oleju chroni silnik przed zużyciem i korozją Ten produkt przyczynia się do wydłużenia czasu eksploatacji zaworów w silnikach z olejem o średniej zawartości popiołów. Wykazuje doskonałą odporność przed recesją zaworów.
Czystość silnika
Zaawansowane dodatki uszlachetniające zapobiegają gęstnieniu oleju i wydłużają żywotność silnika i zapewniają długą wydajną pracę silnika. Doskonałe wła ciwo ci myj ce/dyspersyjne utrzymuj silnik w czysto ci przez zapobieganie powstawaniu osadów, co przyczynia si do zmniejszenia zu ycia tłoków i tulei.
Poprawiona wydajność w niskich temperaturach
Valvoline Premium Blue GEO-MA 40 zapewnia nasilony przepływ oleju do podzespołów silnika, co przekłada się na lepsze smarowanie podczas jego uruchamiania w niskiej temperaturze.
Odporność na rozkład
Wysoka odporność na utlenianie i nitrowanie, co przekłada się na wydłużenie okresu trwałości użytkowej oleju silnikowego. Skuteczniejsza neutralizacja kwasów i stabilizacja lepkości, co przekłada się na wydłużenie okresu trwałości użytkowej i oleju, i silnika.
LongLife Fluid
Nowy pakiet dodatków uszlachetniających jest trwalszy — nawet w trudniejszych warunkach pracy — dzięki czemu olej skutecznie chroni silnik przy wydłużonych okresach pomiędzy wymianami.
Niższe zużycie oleju
Valvoline Premium Blue GEO-MA 40 ma wysokie zdolności czyszczące oraz zapewnia stabilną lepkość oleju i niską lotność oleju, a ponadto jest stabilny termicznie, co zapobiega wysokiemu zużyciu oleju.
Retencja TBN
Światowa nauka czyni postępy, w tyle nie pozostaje również dziedzina związana z dodatkami do oleju — dzięki stosowaniu najnowocześniejszego systemu dodatków całkowita liczba zasadowa (TBN) tego produktu może być niższa, a produkt może wymagać jeszcze dłuższych okresów między wymianami oleju. W testach laboratoryjnych i polowych, olej Valvoline Premium Blue GEO-MA40 wyróżnia się doskonałą retencją TBN, zapewniając idealną czystość tłoków, wysoką odporność na zużycie oraz skuteczną kontrolę utleniania i nitracji.
Aprobaty:
- API: CF
Specyfikacje:
- Silniki Cummins QSK 60G (modele z wieloma i pojedynczą turbosprężarką)
Parametry fizyko-chemiczne:
Klasa lepkości SAE | 40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 14,2 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 129 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 108 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 6,1 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -36 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,875 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | >230 |
Popiół siarczanowy, masa % | 0,7 |
Opakowania:
844938 |
Valvoline Premium Blue Geo LA 40
Wysokiej jakości, konwencjonalny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołów do stacjonarnych, turbodoładowanych silników z zapłonem iskrowym zasilanych gazem ziemnym. Premium Blue GEO LA 40 został specjalnie opracowany i zatwierdzony przez firmę Cummins do silników QSV serii 81/91. Olej spełnia również wymagania innych producentów np. Dresser-Rand, Caterpillar i Waukesha. W celu uzyskania szczegółowych informacji należy zapoznać się ze specyfikacją danego producenta silnika.
Zastosowania
Olej silnikowy o niskiej zawartości popiołów zalecany do użytku w stacjonarnych silnikach napędzanych gazem ziemnym, o wysokiej mocy, z silnym turbodoładowaniem i zapłonem iskrowym. Opracowany specjalnie do silników Cummins QSV serii 81/91.
Charakterystyka i zalety:
THE ONLY ONE™ Valvoline Premium Blue to JEDYNY olej silnikowy zalecany i aprobowany przez firmę Cummins.
Zmniejszona zawartość popiołów
Zawartość popiołów w oleju jest zmniejszona do minimum, aby ograniczyć zanieczyszczanie świecy zapłonowej oraz powstawanie w komorze spalania „punktów zapalnych”, które mogą prowadzić do zwiększonego powstawania NOx oraz detonacji.
Ochrona przed recesją zaworów
Niskie zużycie oleju, a także ochrona przed powstawaniem osadów na tłokach i zaawansowana kontrola utleniania.
Zalecany przez Cummins
Specjalnie opracowany, zatwierdzony i zalecany przez firmę Cummins do silników serii QSV81/91. Formuła spełniająca wymagania silników Cummins napędzanych gazem ziemnym z popychaczem krążkowym.
Wydłużona żywotność świecy zapłonowej oraz katalizatora
Zmniejsza ilość osadów popiołu w obszarze spalania, wydłużając żywotność świecy zapłonowej oraz katalizatora.
Aprobaty:
- API: CD
Specyfikacje:
- Cummins QSV seria 81/91
- Cummins QSK 45G, 60G, 81G, 91G
- Caterpillar
- Deutz TR 0199-99-2105 grupa D
- Dresser-Rand
- Waukesha
Parametry fizyko-chemiczne:
Klasa lepkości SAE | 40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 13,6 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 121 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 109 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 5,36 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -36 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,874 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | >200 |
Popiół siarczanowy, masa % | 0,43 |
Opakowania:
VE17758 |
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Skontaktuj się z nami!