SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Nasi pracownicy są dostępni
od poniedziałku do piątku w godzinach
godzinach 7.30 – 15.30
Duża moc, wysokie obroty, ciśnienie i temperatura to typowe warunki pracy mocno wysilonych sportowych silników. Dostępne w trzech klasach lepkości oleje VR1 Racing gwarantują doskonałą ochronę i maksymalną wydajność jednostek napędowych eksploatowanych na drogach, torach wyścigowych i rajdowych trasach.
Całkowicie syntetyczny olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia opracowany w celu zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony mocno wysilonych silników benzynowych, zarówno wolnossących, jak i turbodoładowanych. Zwiększona rezerwa alkaliczna w połączeniu z wysoką zawartością cynku i fosforu zapewnia doskonałe smarowanie i ochronę silnika w ekstremalnie ciężkich warunkach, występujących podczas rajdów i wyścigów. Olej spełnia parametry określone w specyfikacji API SL. Jego najwyższą jakość potwierdza dopuszczenie do stosowania w maksymalnie wysilonych silnikach szwedzkiego producenta super samochodów Koenigsegg.
Wydajność potwierdzona w wyścigach
Olej VR1 Racing został opracowany w celu zapewnienia najwyższych osiągów w ekstremalnie trudnych warunkach eksploatacji. Zawiera specjalne dodatki uszlachetniające, zapewniające optymalną moc wyjściową i maksymalną odporność na zużycie w silnikach benzynowych z turbodoładowaniem lub bez.
Ochrona w skrajnych warunkach eksploatacji
Wyjątkowo mocny, odporny na utlenianie film olejowy w połączeniu ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi zapewnia odporność na ekstremalne ciśnienia i wysokie temperatury pracy.
Wydajność przy wysokich zakresach prędkości obrotowych
Udoskonalona formuła zapobiegająca pienieniu zapewnia doskonałą ochronę przy wysokich prędkościach obrotowych silnika.
API: SL
Klasa lepkości SAE | 5W-50 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 18 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 109 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 183 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6600 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 11,4 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -39 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,854 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 220 |
Niniejsze informacje dotyczą wyłącznie produktów wytworzonych w następujących lokalizacjach: Europa
873433 | 873434 | VE11918 |
Wysokiej jakości olej silnikowy wyprodukowany z wykorzystaniem technologii syntetycznej w celu zapewnienia doskonałych osiągów i ochrony mocno wysilonych silników benzynowych z turbodoładowaniem lub bez, pracujących w skrajnie trudnych warunkach, występujących podczas rajdów i wyścigów. Odpowiedni do normalnej, codziennej jazdy miejskiej oraz po drogach szybkiego ruchu.
Wydajność potwierdzona w wyścigach
Olej VR1 Racing został opracowany w celu zapewnienia najwyższych osiągów w ekstremalnie trudnych warunkach eksploatacji. Zawiera specjalne dodatki uszlachetniające, zapewniające optymalną moc wyjściową i maksymalną odporność na zużycie w silnikach benzynowych z turbodoładowaniem lub bez.
Ochrona w skrajnych warunkach eksploatacji
Wyjątkowo mocny, odporny na utlenianie film olejowy w połączeniu ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi zapewnia odporność na ekstremalne ciśnienia i wysokie temperatury pracy.
Wydajność przy wysokich zakresach prędkości obrotowych
Udoskonalona formuła zapobiegająca pienieniu zapewnia doskonałą ochronę przy wysokich prędkościach obrotowych silnika.
Klasa lepkości SAE | 10W-60 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 23 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 158 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 175 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <7000 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 12 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -45 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,867 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 230 |
873338 | 873339 | VE11938 |
Wysokiej jakości konwencjonalny olej silnikowy przeznaczony do wysilonych, turbodoładowanych silników benzynowych, również tych chłodzonych powietrzem. Mocny i trwały film olejowy zapewnia doskonałe smarowanie i ochronę silnika w szerokim zakresie temperatur. Doskonale sprawdzi się w silnikach starszych konstrukcji, dla których producent przewidział olej o lepkości 20W50.
Wydajność potwierdzona w wyścigach
Olej VR1 Racing został opracowany w celu zapewnienia najwyższych osiągów w ekstremalnie trudnych warunkach eksploatacji. Zawiera specjalne dodatki uszlachetniające, zapewniające optymalną moc wyjściową i maksymalną odporność na zużycie w silnikach benzynowych z turbodoładowaniem lub bez.
Ochrona w skrajnych warunkach eksploatacji
Wyjątkowo mocny, odporny na utlenianie film olejowy w połączeniu ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi zapewnia odporność na ekstremalne ciśnienia i wysokie temperatury pracy.
Wydajność przy wysokich zakresach prędkości obrotowych
Udoskonalona formuła zapobiegająca pienieniu zapewnia doskonałą ochronę przy wysokich prędkościach obrotowych silnika.
Klasa lepkości SAE | 20W-50 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 21,1 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 193 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 129 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <9200 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 11,8 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -33 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,879 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 228 |
Niniejsze informacje dotyczą wyłącznie produktów wytworzonych w następujących lokalizacjach: Europa
873431 | 873432 | VE11958 |