SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Nasi pracownicy są dostępni
od poniedziałku do piątku w godzinach
godzinach 7.30 – 15.30
Oleje Valvoline SynPower to linia produktów o absolutnie najwyższej jakości, dostosowanych do najnowszych konstrukcji silników oraz układów kontroli emisji spalin, które mogą być stosowane od pierwszego przeglądu serwisowego. Wśród nich znajdziemy energooszczędne oleje o niskiej lepkości oraz formulacje ograniczające ryzyko wystąpienia przedwczesnego zapłonu LSPI.
W pełni syntetyczny nowoczesny olej silnikowy o niskiej lepkości wyprodukowany z wykorzystaniem najnowszej technologii mid SAPS (średnia zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki), przeznaczony dla samochodów wyposażonych w nowoczesne silniki benzynowe i wysokoprężne. Optymalny dla najnowszych aut z grupy Volkswagena (VW, AUDI, Skoda i Seat), z aprobatą VW 508.00/509.00, oraz innych marek, które wymagają oleju o specyfikacji C5 i lepkości 0W20. Olej jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych oraz katalizatorami, zgodnie z najnowszymi normami czystości spalin euro VI. Zapewnia doskonałą wydajność i ochronę silnika, redukuje zużycie paliwa.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania określone przez wiodących producentów silników.
Kontrola osadów
Specjalne dodatki zapobiegają powstawaniu szkodliwych osadów i utrzymują silnik w idealnej czystości.
Oszczędność paliwa
Niska lepkość i specjalne dodatki zapewniają maksymalną redukcję tarcia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 0W-20 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 8 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 40 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 177 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6200 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 8 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -60 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,836 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 228 |
882863 | 882861 | 882800 |
W pełni syntetyczny, energooszczędny olej silnikowy typu mid SAPS polecany do aut z silnikami benzynowymi, wyposażonych w katalizatory trójdrożne (TWC), i silników diesla wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF), dla których producent rekomenduje olej w specyfikacji ACEA C3. Szczególnie zalecany do silników grupy VW wymagających aprobaty 504.00 507.00 i wydłużonych interwałów serwisowych. Valvoline SynPower XL-III 5W30 posiada również aprobaty producentów silników marki BMW, Mercedes i Porsche.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania określone przez wiodących producentów silników.
Wydłużone interwały serwisowe
Formulacja zapewniająca doskonałą stabilność oleju pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju (30 tys. km lub 2 lata), zgodne z zaleceniami producenta.
Optymalizacja układów kontroli emisji spalin
Olej przeznaczony jest w szczególności do silników z układami kontroli emisji spalin, takimi jak DPF (filtr cząstek stałych) i TWC (katalizator trójdrożny). Niski poziom popiołu siarczanowego, fosforu i siarki pozwala utrzymać układ kontroli emisji w czystości i optymalnym stanie.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 5W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 12 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 68 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 166 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6600 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 8,7 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -39 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,852 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 213 |
872372 | 872373 | 872375 | 872376 | 872798 | 872796 |
Całkowicie syntetyczny olej silnikowy klasy premium wyprodukowany w technologii mid SAPS (średnia zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki), opracowany z myślą o wysoko zaawansowanych technologicznie samochodach osobowych i lekkich samochodach dostawczych, wyposażonych w silniki benzynowe i wysokoprężne o bezpośrednim wtrysku oraz w systemy oczyszczania spalin, takie jak: DPF i TWC, w których zaleca się stosowanie olejów o niskiej lepkości. Olej Valvoline SYNPOWER MST C5 0W20 obniża zużycie paliwa oraz spełnia najnowsze wymagania producentów samochodów.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania określone przez wiodących producentów silników.
Kontrola osadów
Specjalne dodatki zapobiegają powstawaniu szkodliwych osadów i utrzymują silnik w idealnej czystości.
Oszczędność paliwa
Niska lepkość i specjalne dodatki zapewniają maksymalną redukcję tarcia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 0W-20 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 8 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 40 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 177 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6200 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 8 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -60 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,836 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 228 |
886742 | 886743 | 886744 |
Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany w technologii low SAPS, przeznaczony do stosowania w najnowszych silnikach benzynowych oraz diesla z turbodoładowaniem lub bez spełniających normy emisji spalin Euro 5 i 6. Optymalny do najnowszych silników diesla firmy Renault wymagających aprobaty Renault RN0720 oraz innych marek, które wymagają oleju klasy ACEA C4 w lepkości 5W30. Olej SYNPOWER MST C4 5W30 doskonale zabezpiecza silnik w niskich temperaturach oraz wydłuża jego żywotność.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania określone przez wiodących producentów silników.
Wydłużone interwały serwisowe
Formulacja gwarantująca doskonałą stabilność oleju pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodne z zaleceniami producenta.
Optymalizacja układów kontroli emisji spalin
Olej przeznaczony w szczególności do silników z układami kontroli emisji spalin, takimi jak DPF (filtr cząstek stałych) i TWC (katalizator trójdrożny). Niski poziom popiołu siarczanowego, fosforu i siarki pozwala utrzymać układ kontroli emisji w czystości i optymalnym stanie.
Kontrola osadów
Specjalne dodatki zapobiegają powstawaniu szkodliwych osadów i utrzymują silnik w idealnej czystości.
Przed użyciem sprawdź instrukcję obsługi.
Klasa lepkości SAE | 5W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 12,2 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 73 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 166 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6200 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 7,9 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,851 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 230 |
872770 | 872771 | 872772 | 872769 |
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium przeznaczony do aut z silnikami diesla wyposażonymi w filtr cząstek stałych DPF i/lub katalizator trójdrożny TWC, spełniającymi normy emisji spalin Euro 4 i 5. Odpowiedni do silników wysokoprężnych z bezpośrednim wtryskiem paliwa CDI, wyposażonych w zawory EGR oraz do wydłużonych interwałów serwisowych sięgających 30 tys. km. Może być stosowany jako bezpośredni zamiennik BMW LL-01, a także w mocno wysilonych silnikach w samochodach Porsche (od 1994 r.).
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania określone przez wiodących producentów silników.
Wydłużone interwały serwisowe
Formulacja gwarantująca doskonałą stabilność oleju pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodne z zaleceniami producenta.
Optymalizacja układów kontroli emisji spalin
Olej przeznaczony jest w szczególności do silników z układami kontroli emisji spalin, takimi jak DPF (filtr cząstek stałych) i TWC (katalizator trójdrożny). Niski poziom popiołu siarczanowego, fosforu i siarki pozwala utrzymać układ kontroli emisji w czystości i optymalnym stanie.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 14 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 85 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 170 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6400 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 7,8 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -39 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,852 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 224 |
872385 | 872386 | 872387 | 872806 | 872802 |
Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o silnikach wysokoprężnych Euro 4 i 5 wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF i / lub katalizator trójdrożny TWC. Odpowiedni do silników wysokoprężnych z bezpośrednim wtryskiem paliwa CDI, wyposażonych w zawory EGR oraz filtry DPF. Może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych wybranych modeli Opla, Mercedesa i BMW, za wyjątkiem silników diesla GM Duramax, które wymagają oleju silnikowego klasy API CJ-4.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania określone przez wiodących producentów silników.
Wydłużone interwały serwisowe
Formulacja gwarantująca doskonałą stabilność oleju pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodne z zaleceniami producenta.
Optymalizacja układów kontroli emisji spalin
Olej przeznaczony jest w szczególności do silników z układami kontroli emisji spalin, takimi jak DPF (filtr cząstek stałych) i TWC (katalizator trójdrożny). Niski poziom popiołu siarczanowego, fosforu i siarki pozwala utrzymać układ kontroli emisji w czystości i optymalnym stanie.
Kontrola osadów
Specjalne dodatki zapobiegają powstawaniu szkodliwych osadów i utrzymują silnik w idealnej czystości.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 5W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 12,1 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 72 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 165 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6200 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 7,5 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,854 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 230 |
872596 | 872597 | 874308 | 872601 | 872600 | 872598 |
W pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy klasy premium opracowany specjalnie pod kątem samochodów osobowych BMW i Mini wyposażonych w silniki benzynowe i diesla, dla których wymagana jest aprobata BMW LL 12FE. Odpowiedni do samochodów innych marek np. Hundai, Kia, Suzuki, Toyota, dla których zalecany jest olej 0W30, spełniający wymogi ACEA. Zapewnia doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz redukuje zużycie paliwa.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania określone przez wiodących producentów silników.
Kontrola osadów
Specjalne dodatki zapobiegają powstawaniu szkodliwych osadów i utrzymują silnik w idealnej czystości.
Oszczędność paliwa
Niska lepkość i specjalne dodatki zapewniają maksymalną redukcję tarcia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 0W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 10 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 53 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 174 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6200 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 8,4 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -51 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,842 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 228 |
881635 | 881636 | 881634 | 881633 |
W pełni syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do najnowszych silników benzynowych oraz diesla stosowanych w samochodach osobowych i dostawczych marki Ford wymagających zgodności ze specyfikacją FORD WSS-M2C913-D w zakresie zminimalizowania zużycia paliwa i ochrony silnika przy stosowaniu biopaliw. SynPower FE 5W30 spełnia wymagania techniczne Hyundai, Kia, Mazda, Volvo, w których zalecane jest stosowanie olejów spełniających normę ACEA A1/B1 lub ACEA A5/B5. Pasuje także do samochodów, które wymagają oleju o starszej specyfikacji Ford: M2C 913C oraz M2C 913B.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania określone przez wiodących producentów silników.
Kompatybilność z biopaliwem
Zaprojektowany pod kątem silników napędzanych mieszankami biopaliw (przykładowo E85).
Oszczędność paliwa
Niska lepkość i specjalne dodatki zapewniają maksymalną redukcję tarcia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 5W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 9,9 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 55 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 168 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6400 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 10 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -48 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,852 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 220 |
872551 | 872552 | 872553 | 722698 | 722699 |
W pełni syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych najnowszej generacji. Szczególnie zalecany do silników benzynowych firmy Ford wymagających zgodności ze specyfikacją Ford WSS-M2C948-B (wstecznie kompatybilny z olejami silnikowymi WSS-M2C913-B i C, jak również WSS-M2C925-B). Zapewnia doskonałą wydajność i ochronę silnika, redukuje zużycie paliwa. Specjalna formulacja oleju minimalizuje ryzyko wystąpienia przedwczesnego zapłonu paliwa (LSPI).
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania określone przez wiodących producentów silników.
Kompatybilność z biopaliwem
Zaprojektowany pod kątem silników napędzanych mieszankami biopaliw (przykładowo E85).
Oszczędność paliwa
Niska lepkość i specjalne dodatki zapewniają maksymalną redukcję tarcia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 5W-20 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 7,8 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 42 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 158 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6000 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 8,1 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -39 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,852 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 205 |
872555 | 872556 | 872557 | 839694 |
Najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej silnikowy dedykowany do silników marki Volvo, zarówno benzynowych, jak i diesla, które wymagają aprobaty Volvo 95200377. Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe oraz nowoczesne dodatki uszlachetniające gwarantują doskonałą ochronę silnika w każdych warunkach pracy. Niska lepkość 0W30, w połączeniu z obniżoną lepkością wysokotemperaturową HTHS (ok.3.0 mPas) oznacza, że jest to olej typu fuel economy, który pozwala na redukcję zużycia paliwa dochodzącą do 2,5%. SynPower FE 0W30 jest odpowiedni do samochodów innych marek, dla których producent wymaga oleju klasy ACEA A5/B5 i lepkości 0W30.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania określone przez wiodących producentów silników.
Kontrola osadów
Specjalne dodatki zapobiegają powstawaniu szkodliwych osadów i utrzymują silnik w idealnej czystości.
Oszczędność paliwa
Niska lepkość i specjalne dodatki zapewniają maksymalną redukcję tarcia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 0W-30 |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 10 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 54 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 175 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6200 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 10 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -48 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,843 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 225 |
872560 | 872564 | 874310 | 872559 | VE11338 |
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium opracowany dla samochodów Volvo wyposażonych w czterocylindrowe silniki benzynowe i diesla z rodziny VEA, montowane od 2013 roku, które wymagają oleju typu fuel economy 0W30 z aprobatą Volvo VCC RBS0-2AE. Odpowiedni do innych samochodów osobowych, do których zalecany jest olej klasy ACEA C5 i lepkości 0W20, na przykład do niektórych modeli samochodów Honda, Subaru i Suzuki.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania określone przez wiodących producentów silników.
Aprobata Volvo
Oficjalnie zatwierdzony przez firmę Volvo do wymian serwisowych zgodnie ze specyfikacją Volvo VCC RBS0-2AE
Kontrola osadów
Specjalne dodatki zapobiegają powstawaniu szkodliwych osadów i utrzymują silnik w idealnej czystości.
Oszczędność paliwa
Lepkość i specjalne dodatki zapewniają maksymalną redukcję tarcia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 0W-20 |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 9,2 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 48 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 177 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6200 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 8,0 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -48 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,843 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 230 |
872583 | 872584 | 872585 | 867774 |
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium do samochodów osobowych i lekkich dostawczych z silnikami benzynowymi i diesla, w szczególności dla silników koncernu PSA wymagających normy PSA B712290, oraz pojazdów azjatyckich, dla których producent przewidział olej klasy ACEA C2. Specjalna formuła zapobiega przedwczesnemu zapłonowi przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI). Olej utrzymuje silnik i podzespoły w doskonałej czystości, wydłuża żywotność systemów oczyszczania spalin oraz wpływa na znaczące ograniczenie zużycia paliwa.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania określone przez wiodących producentów silników.
Optymalizacja układów kontroli emisji spalin
Olej jest przeznaczony w szczególności do silników z układami kontroli emisji spalin, takimi jak DPF (filtr cząstek stałych) i TWC (katalizator trójdrożny). Niski poziom popiołu siarczanowego, fosforu i siarki pozwala utrzymać układ kontroli emisji w czystości i optymalnym stanie.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
* Przed użyciem zapoznaj się z instrukcją obsługi.
Klasa lepkości SAE | 5W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 9,8 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 56 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 161 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6200 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 7 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,851 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 232 |
872520 | 872521 | 874309 | 872550 | 872792 | 872809 |
Najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej silnikowy zaprojektowany, by spełniać wysokie wymagania stawiane przez grupę PSA dla wysokoobciążonych silników Peugeot i Citroen, które wymaganą stosowania olejów klasy ACEA C2 (oraz spełniających normę Euro 6). Zaaprobowany do wymian serwisowych objętych specyfikacją PSA B71 2312 (MA6). Odpowiedni do stosowania w niektórych modelach samochodów osobowych marki Honda, Mitsubishi, Subaru, Suzuki, Toyota (przed użyciem należy zapoznać się z instrukcją obsługi). SynPower ENV C2 0W30 zapewnia doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz redukuje zużycie paliwa.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania określone przez wiodących producentów silników.
Optymalizacja układów kontroli emisji spalin
Olej jest przeznaczony w szczególności do silników z układami kontroli emisji spalin, takimi jak DPF (filtr cząstek stałych) i TWC (katalizator trójdrożny). Niski poziom popiołu siarczanowego, fosforu i siarki pozwala utrzymać układ kontroli emisji w czystości i optymalnym stanie.
Aprobata PSA
Oficjalnie zatwierdzony przez firmę PSA do wymian serwisowych zgodnie ze specyfikacją PSA B71 2312 (MA6).
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 0W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 9,6 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 55 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 160 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6200 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 6,6 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -51 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,844 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 227 |
872518 | 872519 | 872517 | 872807 |
W pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy w technologii low Saps do doładowanych silników diesla oraz benzynowych, także z wtryskiem bezpośrednim, wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF oraz katalizator trójdrożny TWC. Przeznaczony do silników spełniających normy Euro 4 i 5. Olej spełnia wymogi określone w specyfikacji Ford WS-M2C934-B, w szczególności polecany jest do samochodów Land Rover, Jaguar, Mitsubishi i innych, do których zalecany jest olej silnikowy klasy ACEA C1. Odpowiedni do wydłużonych interwałów serwisowych zgodnych z zaleceniami producenta.
Ochrona i wydajność Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania określone przez wiodących producentów silników.
Oszczędność paliwa Olej posiada niską lepkość HTHS ≥ 2,9 mPa*s, co zwiększa oszczędność paliwa ≥ 3,0%.
Optymalizacja układów kontroli emisji spalinOlej jest przeznaczony w szczególności do silników z układami kontroli emisji spalin, takimi jak DPF (filtr cząstek stałych) i TWC (katalizator trójdrożny). Niski poziom popiołu siarczanowego, fosforu i siarki pozwala utrzymać układ kontroli emisji w czystości i optymalnym stanie.
Ułatwiony zimny startNatychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 5W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 10 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 55 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 169 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6400 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 8,1 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,851 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 216 |
872591 | 872592 | 872593 | 872594 |
Zaawansowany technologicznie, w pełni syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do najnowszych silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa (GDI) koncernu General Motors, wymagających specyfikacji GM Dexos 1 gen.2. Specjalna formuła zapobiega przedwczesnemu zapłonowi przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI). Olej utrzymuje silnik i podzespoły w doskonałej czystości, wydłuża żywotność systemów oczyszczania spalin TWC. Jest wstecznie kompatybilny z silnikami GM wyprodukowanymi przed 2018 r., dla których producent zaleca oleje GM dexos 1.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania określone przez wiodących producentów silników.
Kontrola osadów
Specjalne dodatki zapobiegają powstawaniu szkodliwych osadów i utrzymują silnik w idealnej czystości.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 5W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 9,7 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 54,3 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 165 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6600 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 7,2 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -39 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,852 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 228 |
885852 | 885853 | 885854 | 885855 |
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy dostosowany do potrzeb silników marki Ford Duratorq TDCI Euro 5, wymagających specyfikacji Ford WSS-M2C950-A. Został zaprojektowany tak, by zapewnić długą żywotność oraz doskonałą ochronę silników wysokoprężnych. Jest również odpowiedni do innych silników diesla wyposażonych w filtr DPF i/lub TWC, spełniających normę Euro 5 i wymagających oleju klasy ACEA C2.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania określone przez wiodących producentów silników.
Oszczędność paliwa
Niska lepkość i specjalne dodatki gwarantują maksymalną redukcję tarcia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
Optymalizacja kontroli emisji spalin
Olej jest przeznaczony w szczególności do silników z układami kontroli emisji spalin, takimi jak DPF (filtr cząstek stałych) i TWC (katalizator trójdrożny). Niski poziom popiołu siarczanowego, fosforu i siarki pozwala utrzymać układ kontroli emisji w czystości i optymalnym stanie.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 0W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 9,4 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 46 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 194 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6000 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 8 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -51 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,842 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 226 |
875423 | 873950 | 873972 |
Nowoczesny, niskoemisyjny olej silnikowy klasy premium, wyprodukowany w technologii mid SAPS, który zapewnia obniżone zużycie paliwa oraz doskonałe smarowanie w warunkach zimnego startu. Olej przeznaczony jest do silników grupy PSA wymagających oleju w specyfikacji PSA B71 2290-2012 oraz innych marek (np. Honda, Toyota) wymagających oleju klasy ACEA C2 lub API SN/CF.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania określone przez wiodących producentów silników.
Optymalizacja układów kontroli emisji spalin
Olej jest przeznaczony w szczególności do silników z układami kontroli emisji spalin, takimi jak DPF (filtr cząstek stałych) i TWC (katalizator trójdrożny). Niski poziom popiołu siarczanowego, fosforu i siarki pozwala utrzymać układ kontroli emisji w czystości i optymalnym stanie.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 5W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 9,6 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 54 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 165 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6200 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 8,0 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -51 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0.853 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 227 |
891083 | 891084 | 891085 | 891086 | 891087 | 891088 |
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej lepkości przeznaczony do silników benzynowych oraz hybrydowych, dedykowany głównie dla marek amerykańskich i azjatyckich, które wymagają oleju klasy API: SN-RC i ILSAC GF-5, w powiązaniu z indeksem lepkości 0W20 (np. Honda, Mazda, Toyota). Formulacja oleju Valvoline SynPower 0W20, oparta na wysokiej jakości olejach bazowych i nowoczesnych, specjalnie dobranych dodatkach uszlachetniających, opracowana została w celu ograniczenia zużycia paliwa i obniżenia emisji CO2.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania wiodących producentów silników.
Oszczędność paliwa
Niska lepkość i specjalne dodatki gwarantują maksymalną redukcję tarcia, co przekłada się na mniejsze zużycie paliwa.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 0W-20 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 8,7 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 46 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 170 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6200 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 8.2 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -45 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0.845 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 236 |
782105 | 878268 |
W pełni syntetyczny olej przeznaczony jest do silników benzynowych ora diesla, również turbodoładowanych. Zalecany do silników wymagających oleju klasy ACEA A3/B3 i lepkości 0W40. Odpowiedni do wybranych modeli firm BMW, Ford, Mercedes i Porsche. Zapewnia doskonałe smarowanie w skrajnie niskich temperaturach.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania określone przez wiodących producentów silników.
Kontrola osadów
Specjalne dodatki zapobiegają powstawaniu szkodliwych osadów i utrzymują silnik w idealnej czystości.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 0W-40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 13,5 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 77 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 180 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6200 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 10,1 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -51 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0.843 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 230 |
872587 | 872588 | 872589 | VE11238 |
Wysokiej jakości olej syntetyczny przeznaczony do wolnossących i turbodoładowanych silników benzynowych i diesla, również z bezpośrednim wtryskiem paliwa, dla których producenci rekomendują oleje klasy ACEA A3/B4. Olej posiada aprobaty OEM wiodących producentów BMW, Mercedes i VW oraz jest zalecany do samochodów Opel, Saab i Chevrolet wymagających oleju w specyfikacji GM LL-A-025 I GM LL-B-025. Valvoline SynPower 5W30 zapewnia doskonałą ochronę oraz oszczędność paliwa w codziennej eksploatacji.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania określone przez wiodących producentów silników.
Wydłużone okresy między wymianami oleju
Formuła gwarantująca doskonałą stabilność produktu, pozwalająca wydłużyć okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta.
Kontrola osadów
Specjalne dodatki zapobiegają powstawaniu szkodliwych osadów i utrzymują silnik w idealnej czystości.
Ułatwiony zimny start
Przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 5W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 11,7 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 70 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 164 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6400 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 10,0 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -45 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0.854 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 224 |
872377 | 872378 | 872379 | VE11257 | VE11258 |
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium przeznaczony do wolnossących i turbodoładowanych silników benzynowych i diesla (bez DPF), również z bezpośrednim wtryskiem paliwa, montowanych w samochodach osobowych i lekkich dostawczych. Olej wyprodukowano przy użyciu najwyższej jakości baz olejowych i najnowszych dodatków uszlachetniających. Valvoline SynPower Plus 5W40 posiada aprobatę OEM MB-229.5, może być używany w silnikach wyposażonych w konwerter katalityczny TWC oraz wymieniany w wydłużonych interwałach serwisowych zgodnych z zaleceniami producenta.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania określone przez wiodących producentów silników.
Wydłużone okresy między wymianami oleju
Formuła gwarantująca doskonałą stabilność produktu, pozwalająca wydłużyć okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta.
Kontrola osadów
Specjalne dodatki zapobiegają powstawaniu szkodliwych osadów i utrzymują silnik w idealnej czystości.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 13,9 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 85 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 168 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6400 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 10,0 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -48 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0.855 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 229 |
890991 | 890992 | 891114 | 890993 | 891113 |
Wysokiej jakości olej syntetyczny przeznaczony do wolnossących i turbodoładowanych silników benzynowych i diesla, również z bezpośrednim wtryskiem paliwa, montowanych w samochodach osobowych i lekkich dostawczych, dla których producent przewidział olej klasy ACEA A3/B4. Olej posiada aprobatę OEM Renault RN0700/RN0710 oraz spełnia wymagania wiodących producentów Mercedes, Porsche, PSA i VW. Ponadto jest zalecany do samochodów Opel, Saab i Chevrolet wymagających oleju w specyfikacji GM LL-A-025 I GM LL-B-025. Valvoline SynPower 5W40 zapewnia doskonałą ochronę oraz oszczędność paliwa w codziennej eksploatacji.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania określone przez wiodących producentów silników.
Wydłużone okresy między wymianami oleju
Formuła gwarantująca doskonałą stabilność produktu, pozwalająca wydłużyć okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta.
Kontrola osadów
Specjalne dodatki zapobiegają powstawaniu szkodliwych osadów i utrzymują silnik w idealnej czystości.
Ułatwiony zimny start
Przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 14,1 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 85 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 170 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6600 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 10,0 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -39 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0.856 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 220 |
872380 | 872381 | 872382 | 872384 | VE11277 | VE11278 |
Wysokiej jakości olej silnikowy opracowany w oparciu o technologię syntetyczną w celu zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony w każdych warunkach pracy. Odpowiedni dla silników benzynowych, diesla i zasilanych gazem LPG, dla których producent wymaga oleju klasy ACEA A3/B4.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika oraz podzespołów w każdych warunkach eksploatacji. Olej spełnia wymagania określone przez wiodących producentów silników.
Wydłużone okresy między wymianami oleju
Formuła zapewniająca doskonałą stabilność produktu, pozwalająca wydłużyć okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta.
Kontrola osadów
Specjalne dodatki zapobiegają powstawaniu szkodliwych osadów i utrzymują silnik w idealnej czystości.
Ułatwiony zimny start
Przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 10W-40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 13,9 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 94 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 150 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <7000 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 10,0 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -39 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,869 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 226 |
872271 | 872260 | 872259 | 872258 | 872257 | 872273 |