SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Nasi pracownicy są dostępni
od poniedziałku do piątku w godzinach
godzinach 7.30 – 15.30
Unikalną recepturę olejów z serii MaxLife opracowano pod kątem silników o podwyższonym stopniu zużycia, wynikającym m.in. z dużych przebiegów. Gamę produktów MaxLife stanowią oleje silnikowe o różnych klasach lepkości, przeznaczone zarówno do starszych, jak i najbardziej aktualnych konstrukcji wyposażonych w zaawansowane systemy kontroli emisji spalin.
W pełni syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do nowoczesnych silników z większym przebiegiem zasilanych benzyną, olejem napędowym i gazem LPG. Unikalna formulacja oparta na wysokiej jakości bazie olejowej oraz zaawansowany technologicznie pakiet dodatków regeneruje uszczelki i w bezpieczny sposób usuwa szkodliwe osady i szlamy, przywracając silnikowi sprawność. Olej spełnia wymagania ACEA A3/B4, API SN/CF, a także wymagania Renault RN0700/0710, Volkswagen 50200/50500 oraz MB-229.3.
Do silników z dużym przebiegiem
Opracowany specjalnie pod kątem silników z przebiegiem powyżej 100 tys. km.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe wraz z unikalnym pakietem dodatków zwalczają główne przyczyny awarii oraz zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika.
Ograniczone zużycie oleju
Specjalne środki konserwujące utrzymują uszczelki w dobrym stanie. Pomaga to ograniczyć lub nawet zapobiec nadmiernemu zużywaniu oleju przez silniki o wysokich przebiegach.
Wydłużone okresy między wymianami oleju
Formuła zapewniająca doskonałą stabilność produktu, pozwalająca wydłużyć okresy między wymianami oleju, zgodnie z zaleceniami producenta.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 13,5 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 81 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 170 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6400 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 10 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,857 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 228 |
872363 | 872364 | VE18058 |
Wysokiej jakości całkowicie syntetyczny olej silnikowy o unikalnej formule przeznaczony dla silników diesla i benzynowych z większym przebiegiem, wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC), dla których producent rekomenduje oleje klasy ACEA C3. Odpowiedni do silników CDI z układem EGR oraz do wydłużonych okresów wymiany oleju (do 30 tys. km), zgodnych z zaleceniami producentów silników. MaxLife C3 5W30 może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych marki GM, Mercedes-Benz oraz BMW, dla których producent przewidział olej klasy ACEA C3, z wyjątkiem silników wysokoprężnych GM Duramax, które wymagają oleju silnikowego klasy API CJ-4.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe wraz z unikalnym pakietem dodatków zwalczają główne przyczyny awarii oraz zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika.
Ograniczone zużycie oleju
Specjalne środki konserwujące utrzymują uszczelki w dobrym stanie. Pomaga to ograniczyć lub nawet zapobiec nadmiernemu zużywaniu oleju przez silniki o wysokich przebiegach.
Wydłużone okresy między wymianami oleju
Formuła zapewniająca doskonałą stabilność produktu, pozwalająca wydłużyć okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 5W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 12,1 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 71 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 169 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6400 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 7,6 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -39 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,853 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 228 |
872369 | 872368 | 881676 | 872367 | 872793 | 881675 |
Wysokiej jakości całkowicie syntetyczny olej silnikowy o unikalnej formule przeznaczony dla nowoczesnych silników z większym przebiegiem zasilanych benzyną, olejem napędowym lub gazem LPG, dla których producent rekomenduje oleje klasy ACEA A3/B4.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe wraz z unikalnym pakietem dodatków zwalczają główne przyczyny awarii oraz zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika.
Ograniczone zużycie oleju
Specjalne środki konserwujące utrzymują uszczelki w dobrym stanie. Pomaga to ograniczyć lub nawet zapobiec nadmiernemu zużywaniu oleju przez silniki o wysokich przebiegach.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 5W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 12,0 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 71 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 166 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6400 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 10 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,856 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 228 |
872371 | 872370 | 872794 |
Wysokiej jakości olej silnikowy o unikalnej formule do silników z dużymi przebiegami, opracowany z wykorzystaniem technologii syntetycznej. Specjalne dodatki zwalczają główne przyczyny awarii silników i pomagają ograniczyć zużycie oleju. MaxLife wydłuża okres trwałości użytkowej silnika. Olej spełnia wymagania ACEA A3/B4, API SN/CF, a także wymagania MB-229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700/0710 oraz Volkswagen 50200/50500.
Do silników z dużym przebiegiem
Opracowany specjalnie pod kątem silników z przebiegiem powyżej 100 tys. km.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe wraz z unikalnym pakietem dodatków zwalczają główne przyczyny awarii oraz zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika w każdych warunkach pracy.
Ograniczone zużycie oleju
Specjalne środki konserwujące utrzymują uszczelki w dobrym stanie. Pomaga to ograniczyć lub nawet zapobiec nadmiernemu zużywaniu oleju przez silniki o wysokich przebiegach.
Skuteczna kontrola osadów
Redukuje osady powszechnie występujące w silnikach z dużymi przebiegami.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 10W-40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 13,8 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 94 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 149 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <7000 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 10 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,869 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 224 |
872295 | 872296 | 872297 | 872328 | VE17917 | VE17918 |
Wysokiej jakości olej silnikowy o unikalnej formule, opracowany z wykorzystaniem technologii syntetycznej, przeznaczony do samochodów osobowych i lekkich dostawczych, wyposażonych w silniki wysokoprężne z dużymi przebiegami. Specjalne dodatki zwalczają główne przyczyny awarii silników i pomagają ograniczyć zużycie oleju. MaxLife wydłuża okres trwałości użytkowej silnika. Olej spełnia wymagania ACEA A3/B4, API CF, a także wymagania MB-229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700/0710 oraz Volkswagen 50200/50500.
Do silników z dużym przebiegiem
Opracowany specjalnie pod kątem silników z przebiegiem powyżej 100 tys. km.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe wraz z unikalnym pakietem dodatków zwalczają główne przyczyny awarii oraz zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika w każdych warunkach pracy.
Ograniczone zużycie oleju
Specjalne środki konserwujące utrzymują uszczelki w dobrym stanie. Pomaga to ograniczyć lub nawet zapobiec nadmiernemu zużywaniu oleju przez silniki o wysokich przebiegach.
Skuteczna kontrola osadów
Redukuje osady powszechnie występujące w silnikach z dużymi przebiegami.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 10W-40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 13,8 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 94 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 149 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <7000 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 11,0 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,872 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 224 |
872329 |
Wysokiej jakości konwencjonalny olej silnikowy o unikalnej formule do pojazdów z przebiegiem przekraczającym 100 tys. km. Olej przeznaczony jest do silników benzynowych, wysokoprężnych i zasilanych gazem LPG, montowanych w samochodach osobowych i lekkich dostawczych, wymagających specyfikacji ACEA A3/B3 lub A3/B4. Specjalne dodatki zwalczają główne przyczyny awarii silników i pomagają ograniczyć zużycie oleju. MaxLife wydłuża okres trwałości użytkowej silnika.
Do silników z dużym przebiegiem
Opracowany specjalnie pod kątem silników z przebiegiem powyżej 100 tys. km.
Ochrona i wydajność
Użyte do produkcji wysokiej jakości bazy olejowe wraz z unikalnym pakietem dodatków zwalczają główne przyczyny awarii oraz zapewniają doskonałą wydajność i ochronę silnika w każdych warunkach pracy.
Ograniczone zużycie oleju
Specjalne środki konserwujące utrzymują uszczelki w dobrym stanie. Pomaga to ograniczyć lub nawet zapobiec nadmiernemu zużywaniu oleju przez silniki o wysokich przebiegach.
Skuteczna kontrola osadów
Redukuje osady powszechnie występujące w silnikach z dużymi przebiegami.
Ułatwiony zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu zaledwie kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 15W-40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 14 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 108 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 130 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <7000 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 8,4 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -36 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,878 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 229 |
872361 | 872362 |