SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Nasi pracownicy są dostępni
od poniedziałku do piątku w godzinach
godzinach 7.30 – 15.30
Oleje All Climate przeznaczone są dla samochodów osobowych, których nie obejmuje już gwarancja producenta i nie wymagają oleju z aprobatami OEM. Oleje All Climate dostępne są w najpopularniejszych klasach lepkościowych i dostosowane do smarowania silników wysokoprężnych oraz benzynowych, również wyposażonych w instalację gazową.
Syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do różnych silników na olej napędowy, benzynę i gaz płynny, wyposażonych w katalizator, filtr cząstek stałych lub katalizator trójdrożny, montowanych w samochodach osobowych i lekkich dostawczych. Odpowiedni do stosowania w silnikach wymagających oleju w specyfikacji ACEA C2 lub C3, np. Toyota, Hyundai, Kia, Nissan.
Ochrona i wydajność
Wysokiej jakości bazy olejowe wraz z doskonale zbilansowanym pakietem dodatków uszlachetniających zapewniają doskonałą ochronę silnika w każdych warunkach klimatycznych.
Szerokie zastosowanie
Olej spełnia wymagania wielu producentów silników i może być stosowany w różnych pojazdach.
Oszczędność paliwa
Niska lepkość i specjalne dodatki zapewniają maksymalną redukcję tarcia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
Do silników z DPF/TWC
Odpowiedni do silników wyposażonych w filtr cząstek stałych lub katalizator trójdrożny, wymagających oleju w specyfikacji ACEA C3.
Klasa lepkości SAE | 5W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 12 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 73,4 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 160 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6600 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 7,9 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,855 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 223 |
881924 | 881925 | 886388 | 888623 | 881923 |
Syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do silników diesla, wolnossących oraz z turbodoładowaniem, montowanych w samochodach osobowych i lekkich dostawczych. W szczególności zalecany do silników wysokoprężnych firmy Volkswagen z pompowtryskiwaczami wyprodukowanych po 2000 roku, wymagających aprobaty VW 505.00 / 505.01. Odpowiedni do stosowania w nowoczesnych silnikach z filtrem cząstek stałych DPF lub katalizatorem trójdrożnym TWC.
Ochrona i wydajność
Wysokiej jakości bazy olejowe wraz z doskonale zbilansowanym pakietem dodatków uszlachetniających zapewniają doskonałą ochronę silnika w każdych warunkach klimatycznych.
Szerokie zastosowanie
Olej spełnia wymagania wielu producentów silników i może być stosowany w różnych pojazdach.
Oszczędność paliwa
Niska lepkość i specjalne dodatki zapewniają maksymalną redukcję tarcia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
Do silników z DPF/TWC
Odpowiedni do silników wyposażonych w filtr cząstek stałych lub katalizator trójdrożny, wymagających oleju w specyfikacji ACEA C3.
Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 14,3 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 87 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 171 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6400 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 7,5 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -48 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,854 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 222 |
872278 | 872277 | 886390 | 872276 | 872274 |
Syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników na olej napędowy, benzynę i gaz płynny, montowanych w autach osobowych i dostawczych. Przeznaczony do silników benzynowych i diesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa, dla których producent zaleca olej w specyfikacji ACEA A3/B4 i lepkości 5W30. Odpowiedni do wydłużonych interwałów serwisowych, zgodnych z zaleceniami producenta.
Ochrona i wydajność
Wysokiej jakości bazy olejowe wraz z doskonale zbilansowanym pakietem dodatków uszlachetniających zapewniają doskonałą ochronę silnika w każdych warunkach klimatycznych.
Szerokie zastosowanie
Olej spełnia wymagania wielu producentów silników i może być stosowany w różnych pojazdach.
Kontrola osadów i czystość silnika
Zapobiega powstawaniu szkodliwych osadów wewnątrz silnika. Przekracza limity ACEA A3/B3 dotyczące czystości tłoków w teście silników TDI firmy Volkswagen.
Doskonały zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 5W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 12,2 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 71 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 170 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6600 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 10,3 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -45 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,856 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 224 |
872288 | 872286 | 872285 |
Olej syntetyczny przeznaczony do silników na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, montowanych w samochodach osobowych i lekkich dostawczych. Odpowiedni do nowoczesnych silników z turbosprężarkami i katalizatorami. Zapewnia poprawę zużycia paliwa zgodną ze standardem ILSAC GF-5 i ochronę silników pracujących za paliwach zawierających etanol do E85.
Olej Valvoline All Climate 5W40 może być wymieniany w wydłużonych odstępach czasowych, zgodnie z zaleceniami producenta.
Ochrona i wydajność
Wysokiej jakości bazy olejowe wraz z doskonale zbilansowanym pakietem dodatków uszlachetniających zapewniają doskonałą ochronę silnika i turbosprężarki w każdych warunkach klimatycznych.
Szerokie zastosowanie
Olej spełnia wymagania wielu producentów silników i może być stosowany w różnych pojazdach, również tych zasilanych gazem oraz paliwem zawierającym etanol do E85, zapewniając ograniczenie zużycia paliwa.
Kontrola osadów i czystość silnika
Zapobiega powstawaniu szkodliwych osadów wewnątrz silnika. Przekracza limity ACEA A3/B3 dotyczące czystości tłoków w teście silników TDI firmy Volkswagen.
Doskonały zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 5W-340 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 14,2 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 87 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 169 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6600 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 10,1 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -45 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,857 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 224 |
872282 | 872281 | 874306 | 872289 |
Wysokiej jakości półsyntetyczny olej silnikowy przeznaczony do silników benzynowych, diesla i zasilanych gazem, montowanych w samochodach osobowych i lekkich dostawczych. Olej spełnia wymagania normy API SN w zakresie wytrącania osadów, kompatybilności z uszczelkami oraz lepszej ochrony tłoków w wysokich temperaturach. Spełnia standardy oszczędności paliwa ILSAC GF5 oraz zapewnia kompatybilność systemów kontroli emisji i ochronę silników zasilanych paliwami z domieszką etanolu do E85.
Ochrona i wydajność
Wysokiej jakości bazy olejowe wraz z doskonale zbilansowanym pakietem dodatków uszlachetniających zapewniają doskonałą ochronę silnika i turbosprężarki oraz poprawę zużycia paliwa.
Szerokie zastosowanie
Olej spełnia wymagania wielu producentów silników i może być stosowany w różnych pojazdach, również tych zasilanych gazem oraz paliwem z domieszką etanolu do E85.
Kontrola osadów i czystość silnika
Spełnia rygorystyczne normy w zakresie wytrącania osadów i kompatybilności z uszczelkami.
Doskonały zimny start
Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu kilku sekund od zapłonu.
Klasa lepkości SAE | 10W-40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 14 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 95 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 150 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6800 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 10 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -39 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,869 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 232 |
872779 | 872780 | 872781 | 872782 | 834431 | 834147 |
Wysokiej jakości konwencjonalny olej silnikowy do wielu różnych silników na olej napędowy, benzynę i gaz płynny. Przeznaczony do samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych, również tych z bezpośrednim wtryskiem paliwa, do których zalecane są oleje silnikowe ACEA A3/B4 lub API SL/CF o lepkości 10W-40. Valvoline zaleca ten olej do silników zgodnych z normami VW 50500, VW50101 lub MB 229.1.
Wysoka wydajność przez cały rok. Oleje silnikowe „All-Climate” zostały zaprojektowane w celu zapewnienia najwyższej wydajności przez cały rok. Spełniają one poziomy wydajności wymagane w przemyśle.
Możliwość stosowania w wielu różnych pojazdach. Olej o bardzo wysokiej jakości, odpowiedni do stosowania w wielu różnych pojazdach.
Wydajność w niskich temperaturach. Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu kilku sekund od zapłonu.
Ochrona przed zużyciem. Mocna powłoka oleju zapewnia ochronę przed zużyciem we wszystkich warunkach pracy.
Czystość silnika. Dzięki zastosowaniu dodatków w postaci detergentów, silnik jest utrzymywany w należytym stanie.
Kontrola osadów. Zapobiega powstawaniu szkodliwych osadów wewnątrz silnika.
Odporność na rozkład. Powłoka oleju stabilna temperaturowo i odporna na utlenianie jest też odporna na rozkład oleju.
Oszczędność paliwa. Niska lepkość i specjalne dodatki zapewniają maksymalną redukcję tarcia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
Klasa lepkości SAE | 10W-40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 14 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 97 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 146 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <7000 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 10 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -39 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,871 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 226 |
872774 | 872775 | 872776 | 872777 | 798340 | 798339 |
Wysokiej jakości konwencjonalny olej silnikowy, opracowany w celu zapewnienia optymalnej wydajności przez cały rok. Sprawdzona, skuteczna technologia do wielu różnych silników na olej napędowy, benzynę i gaz płynny, z turbodoładowaniem lub bez. Odpowiedni do samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych. Sprawdzi się również w urządzeniach przemysłowych, takich jak ładowarki teleskopowe lub wózki widłowe.
Wysoka wydajność przez cały rok. Oleje silnikowe „All-Climate” zostały zaprojektowane w celu zapewnienia najwyższej wydajności przez cały rok. Spełniają one poziomy wydajności wymagane w przemyśle.
Możliwość stosowania w wielu różnych pojazdach. Olej o bardzo wysokiej jakości, odpowiedni do stosowania w wielu różnych pojazdach.
Wydajność w niskich temperaturach. Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu kilku sekund od zapłonu.
Ochrona przed zużyciem. Mocna powłoka oleju zapewnia ochronę przed zużyciem we wszystkich warunkach pracy.
Czystość silnika. Dzięki zastosowaniu dodatków w postaci detergentów, silnik jest utrzymywany w należytym stanie.
Kontrola osadów. Zapobiega powstawaniu szkodliwych osadów wewnątrz silnika.
Odporność na rozkład. Powłoka oleju stabilna temperaturowo i odporna na utlenianie jest też odporna na rozkład oleju.
Oszczędność paliwa. Niska lepkość i specjalne dodatki zapewniają maksymalną redukcję tarcia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
Klasa lepkości SAE | 15W-40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 14,4 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 109 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 139 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6800 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 8,5 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -36 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,874 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 224 |
872784 | 872785 | 872786 | 798405 |
Przeznaczony do silników na olej napędowy, benzynę i gaz płynny z oraz bez turbodoładowania. Możliwość stosowania w samochodach osobowych, lekkich samochodach ciężarowych, małych silnikach morskich i motocyklach bez sprzęgła mokrego. Odpowiedni również do urządzeń przemysłowych, takich jak ładowarki teleskopowe lub wózki widłowe.
Wysoka wydajność przez cały rok. Oleje silnikowe „All-Climate” zostały zaprojektowane w celu zapewnienia najwyższej wydajności przez cały rok. Spełniają one poziomy wydajności wymagane w przemyśle.
Możliwość stosowania w wielu różnych pojazdach. Olej o bardzo wysokiej jakości, odpowiedni do stosowania w wielu różnych pojazdach.
Wydajność w niskich temperaturach. Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu kilku sekund od zapłonu.
Ochrona przed zużyciem. Mocna powłoka oleju zapewnia ochronę przed zużyciem we wszystkich warunkach pracy.
Czystość silnika. Dzięki zastosowaniu dodatków w postaci detergentów, silnik jest utrzymywany w należytym stanie.
Kontrola osadów. Zapobiega powstawaniu szkodliwych osadów wewnątrz silnika.
Odporność na rozkład. Powłoka oleju stabilna temperaturowo i odporna na utlenianie jest też odporna na rozkład oleju.
Oszczędność paliwa. Niska lepkość i specjalne dodatki zapewniają maksymalną redukcję tarcia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
Klasa lepkości SAE | 20W-50 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 18,1 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 166 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 120 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <9300 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 8,5 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -33 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,878 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 258 |
872788 | 872789 |