SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Nasi pracownicy są dostępni
od poniedziałku do piątku w godzinach
godzinach 7.30 – 15.30
PROFLEET to oleje silnikowe klasy UHPD (Ultra High Performance Diesel), o doskonałych właściwościach smarnych i przeciwzużyciowych, przeznaczone do najnowszej generacji niskoemisyjnych silników wysokoprężnych samochodów ciężarowych i autobusów. Produkty z linii PROFLEET zapewniają wyjątkową czystość i ochronę silnika oraz układów oczyszczania spalin, jak również korzyści wynikające z niższego zużycia paliwa i wydłużonych interwałów serwisowych.
Najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy klasy UHPD przeznaczony do wysoko obciążonych silników samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn drogowych i budowlanych. Został opracowany pod kątem nowoczesnych silników wysokoprężnych produkowanych od 2017 roku, dla których producent wymaga oleju spełniającego najnowsze standardy w zakresie zużycia paliwa i emisji gazów cieplarnianych, określonych w specyfikacji API FA-4. Odpowiedni do wydłużonych przebiegów, zgodnych z zaleceniami producenta silnika.
Charakterystyka:
*brak wstecznej zgodności I zamienności z CK-4, CJ-4, CI-4 lub CH-4.
Klasa lepkości SAE | 5W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 9,6 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 58 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 150 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6400 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | >10 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -45 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,878 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 226 |
889636 | 889635 | 889634 |
Najwyższej jakości w pełni syntetyczny, niskopopiołowy olej silnikowy przeznaczony do nowoczesnych silników pojazdów ciężarowych, autobusów oraz maszyn wiodących europejskich producentów. Zapewnia doskonałą ochronę silnika oraz długą i poprawną pracę systemów obróbki spalin. Niska lepkość oraz w pełni syntetyczna formuła zapewniają spadek zużycia paliwa oraz doskonałą ochronę silnika podczas zimnego startu. Olej posiada aprobaty wielu wiodących producentów OEM min. Scania LDF-4, pozwalającą na niemal podwojenie przebiegu między wymianami filtra cząstek stałych DPF.
Charakterystyka:
Klasa lepkości SAE | 5W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 12,2 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 73,7 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 166 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6600 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 13 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -45 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,861 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 214 |
797172 | 797004 |
W pełni syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do nowoczesnych, wysokoobciążonych silników samochodów ciężarowych i autobusów spełniających rygorystyczne normy emisji spalin. Obniżona zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki zapewnia utrzymanie silnika w czystości oraz ochronę nowoczesnych układów obróbki spalin EGR, SCR, DPF. Olej Valvoline ProFleet LA 5W30 spełnia wymogi specyfikacji API CK-4 oraz posiada aprobaty wielu wiodących producentów marek europejskich i amerykańskich.
Charakterystyka:
Klasa lepkości SAE | 5W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 11,7 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 70,6 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 160 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6600 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 10,3 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,858 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 231 |
870232 | 870231 |
Najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy zaprojektowany w celu zapewnienia wyjątkowo długich okresów pomiędzy wymianami w nowoczesnych, wysokoobciążonych silnikach samochodów ciężarowych, autobusów i maszyn budowlanych. Odpowiedni do silników wyposażonych w układ recyrkulacji spalin EGR i katalizator SCR redukujący tlenki azotu NOx. Olej został specjalnie opracowany pod kątem flot mieszanych, zapewnia doskonałą ochronę silników pracujących w najtrudniejszych warunkach, zmniejsza zużycia paliwa, co przekłada się na obniżenie kosztów oraz ochronę środowiska naturalnego. Posiada aprobaty wielu wiodących producentów marek europejskich i amerykańskich min.: MAN, Mercedes, Scania LDF-3.
Charakterystyka:
Klasa lepkości SAE | 5W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 12,0 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 72,4 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 163 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6600 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 15,9 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -51 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,861 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 220 |
614447 | VE13938 |
W pełni syntetyczny, niskopopiołowy olej silnikowy przeznaczony zarówno do nowoczesnych, niskoemisyjnych silników Diesla wyposażonych w urządzenia obróbki spalin (EGR, SCR, DPF), spełniających normy Euro 6, jak i silników starszej generacji. Unikalna formulacja oparta o najwyższej jakości oleje bazowe i nowoczesny pakiet dodatków chroni silnik i pozwala na wydłużenie okresów między wymianami oleju. Olej posiada aprobaty wielu wiodących producentów marek europejskich i amerykańskich min.: MAN, Mercedes, Volvo, Mack, Renault.
Charakterystyka:
Klasa lepkości SAE | 10W-40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 14,2 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 94 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 155 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6800 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 10 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,860 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 238 |
881885 | 881883 |
Najnowszej generacji, syntetyczny olej silnikowy typu Ultra High Performance Diesel (UHPD), przeznaczony do silników wysokoprężnych samochodów ciężarowych, autobusów i maszyn spełniających najostrzejsze normy emisji spalin Euro 5 i Euro 6. Jest olejem typu LowSaps o obniżonej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych (zgodny z ACEA E6), odpowiednim do silników wyposażonych w system recyrkulacji spalin (EGR), układ selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) oraz filtr cząstek stałych (DPF). Zapewnia wydłużone przebiegi między wymianami zgodnie z zaleceniami producenta silnika.
Charakterystyka:
Klasa lepkości SAE | 10W-40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 14,5 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 97 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 155 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <6600 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 10,0 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -39 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,861 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 232 |
VE13971 | VE13976 | VE13978 |
W pełni syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do silników samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn rolniczych i budowlanych. Odpowiedni do silników spełniających wymagania Euro 5 z układem recyrkulacji spalin (EGR) i selektywnej redukcji katalitycznej (SCR). Rekomendowany do wydłużonych okresów między wymianami oleju. Zapewnia skuteczne smarowanie w szerokim zakresie temperatur oraz utrzymuje silnik w doskonałej czystości. Posiada aprobaty wiodących producentów marek europejskich i amerykańskich min. Scania LDF-3 dla silników spełniających normę Euro 6.
Charakterystyka:
*Przed użyciem sprawdzić z instrukcją obsługi
Klasa lepkości SAE | 10W-40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 13,5 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 89 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 153 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <7000 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-5949 | 16,1 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -39 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,868 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 220 |
VE13911 | VE13906 | VE13918 |