SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Nasi pracownicy są dostępni
od poniedziałku do piątku w godzinach
godzinach 7.30 – 15.30
Oleje przekładniowe Valvoline zapewniają płynną, długotrwałą i cichą pracę mostów napędowych oraz optymalną ochronę i osiągi w całym zakresie temperatur, na jaki narażone są układy przeniesienia napędów samochodów osobowych i ciężarowych. Mamy w ofercie oleje do standardowych układów różnicowych i do układów z limitowanym poślizgiem (LS). Nasze produkty znakomicie sprawdzają się zarówno w standardowym użytkowaniu, jak i w sporcie, w autach przeznaczonych do jazdy po asfalcie i w pojazdach 4×4 eksploatowanych w ekstremalnych warunkach terenowych.
Olej przekładniowy klasy premium wyprodukowany w technologii syntetycznej, przeznaczony do przekładni głównych montowanych w samochodach osobowych, terenowych i lekkich dostawczych. Valvoline Axle Oil 75W90 LS został specjalnie zaprojektowany do smarowania mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu, dla których producent wymaga oleju klasy GL5 o lepkości SAE 75W90 z dodatkowymi modyfikatorami tarcia. Olej zapewnia doskonałą ochronę i smarowanie przekładni w szerokim zakresie temperatur.
Klasa lepkości SAE | 75W-90 |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 100 °C ASTM D-445 | 16 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °C. Po ścięciu (CEC: L-45-T-93) | Nie ulega pogorszeniu |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 90,5 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 190 |
Lepkość, mPa.s -35°C. ASTM D-5293 | <150.000 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5950 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,879 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 160 |
866948 |
Półsyntetyczny olej przekładniowy przeznaczony do przekładni głównych (hipoidalnych) samochodów osobowych i lekkich dostawczych, dla których producent zaleca olej klasy GL5 o lepkości SAE 75W90. Olej Valvoline Axle Oil 75W-90 zapewnia doskonałą ochronę i smarowanie mechanizmów różnicowych i układów przeniesienia napędu w szerokim zakresie temperatur.
Klasa lepkości SAE | 75W-90 |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 100 °C ASTM D-445 | 16,7 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °C. Po ścięciu (CEC: L-45-T-93) | Nie ulega pogorszeniu |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 103 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 175 |
Lepkość, mPa.s -35°C. ASTM D-5293 | <150.000 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5950 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,876 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | >210 |
866890 | 866901 |
Olej przekładniowy przeznaczony do stosowania w przekładniach hipoidalnych samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów oraz maszyn rolniczych i budowlanych, dla których producent zaleca stosowanie oleju klasy GL5 o lepkości 80W90. Valvoline Light & Heavy Duty Axle Oil 80W-90 zapewnia doskonałe smarowanie oraz ochronę przekładni pracujących w trudnych warunkach eksploatacyjnych i w szerokim zakresie temperatur.
Klasa lepkości SAE | 80W-90 |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 100 °C ASTM D-445 | 14,9 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 154 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 96 |
Lepkość, mPa.s -35°C. ASTM D-5293 | <150.000 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5950 | -30 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,897 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 206 |
868214 | 866944 | 866945 | 866946 |
Olej klasy Premium do osi oparty na technologii syntetycznej, przeznaczony do osi z ograniczonym poślizgiem samochodów osobowych i furgonetek. Olej EP do osi jest odpowiedni do mechanizmów różnicowych, dla których producent wskazałsmar GL-5 LS.
Olej do osi Valvoline 75W-90 LS jest zalecany praktycznie do wszystkich mechanizmów różnicowych z ograniczonym poślizgiem, w których wymagany jest olej hipoidalny SAE 75W-90 z dostosowanymi właściwościami poślizgu. Produkt zapewnia doskonałą ochronę i smarowanie mechanizmów różnicowych z ograniczonym poślizgiem w szerokim zakresie temperatur.
Odpowiedni do mechanizmów różnicowych z ograniczonym poślizgiem w samochodach osobowych i furgonetkach, dla których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego klasy GL-5 LS o lepkości SAE 75W-90.
Mechanizmy różnicowe z ograniczonym poślizgiem są często montowane Pojazdy z napędem na cztery koła, w których ograniczony poślizg wymagany jest do jazdy w trudnych warunkach terenowych lub w samochodach o dużej mocy, w celu zapewnienia lepszego momentu obrotowego względem podłoża.
Doskonała ochrona. Doskonała ochrona przed zużyciem, również w warunkach bardzo dużego obciążenia.
Zaawansowane dodatki. Najwyższej jakości dodatki uszlachetniające chronią przed korozją, utlenianiem, pienieniem oraz odkładaniem się osadów.
Odporność na rozkład. Półsyntetyczne oleje bazowe oraz dobrze zbilansowany pakiet dodatków uszlachetniających pozwala uniknąć awarii nawet przy długotrwałej eksploatacji.
Niezmienna, stabilna lepkość. Doskonałe parametry lepkości i temperatury, nawet przy niskich temperaturach otoczenia. Bardzo stabilna lepkość połączona z zaletami oleju wieloklasowego, utrzymujące się przez długi czas.
Ograniczony poślizg. Oleje bazowe oraz dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałe właściwości ograniczonego poślizgu, prowadzące do tłumienia hałasów, które mogą występować w osiach z ograniczonym poślizgiem.
Klasa lepkości SAE | 75W-90 |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 100 °C ASTM D-445 | 16 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °C. Po ścięciu (CEC: L-45-T-93) | Nie ulega pogorszeniu |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 110 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 156 |
Lepkość, mPa.s -35°C. ASTM D-5293 | <150.000 |
TAN, mg KOH/g ASTM D-664 | 2,3 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5950 | -45 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,879 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 158 |
866904 | 866905 |
W pełni syntetyczny olej do osi samochodów ciężarowych i autobusów. Olej do osi odporny na skrajne ciśnienia odpowiedni do skrzyń biegów i zespołów przenoszenia napędu, dla których producent określił środek smarny zgodny ze specyfikacją GL-5 75W-140.
Olej o zwiększonej odporności do osi Valvoline 75W-140 został opracowany specjalnie do surowych środowisk roboczych, w jakich pracują dzisiejsze osie napędowe do dużych obciążeń.
Odpowiedni do mechanizmów różnicowych i układów przeniesienia napędu w samochodach ciężarowych oraz autobusach, których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego klasy GL-5 o lepkości SAE 75W-140. Valvoline Heavy Duty Axle Oil LS Używany również w maszynach do robót ziemnych oraz urządzeniach do manipulowania materiałami.
Zwiększona ochrona. Zwiększona ochrona przed zużyciem, również w warunkach bardzo dużego obciążenia.
Zaawansowane dodatki. Nowoczesne dodatki chronią przed korozją, utlenianiem, pienieniem oraz odkładaniem się osadów.
Odporność na rozkład. Syntetyczne oleje bazowe najwyższej klasy oraz zbilansowany pakiet dodatków uszlachetniających pozwala uniknąć awarii oraz poślizgu lub zacinania się nawet przy wydłużonych okresach pomiędzy wymianami oleju.
Niezmienna, stabilna lepkość. Doskonałe parametry lepkości i temperatury, nawet przy bardzo niskich temperaturach otoczenia. Bardzo stabilna lepkość połączona z zaletami oleju wieloklasowego, utrzymujące się przez długi czas.
Ograniczony poślizg. Nie zalecany do osi z ograniczonym poślizgiem.
Klasa lepkości SAE | 75W-90 |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 100 °C ASTM D-445 | 26,0 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °C. Po ścięciu (CEC: L-45-T-93) | Nie ulega pogorszeniu |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 190 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 171 |
Lepkość, mPa.s -35°C. ASTM D-5293 | <150.000 |
TAN, mg KOH/g ASTM D-664 | 3,0 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5950 | -51 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,857 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 220 |
879813 | 879814 |
Wysokiej jakości olej przekładniowy przeznaczony głównie do mostów napędowych z ograniczonym poślizgiem (limited slip), pracujących w samochodach ciężarowych, autobusach, sprzęcie budowlanym i rolniczym. Wykorzystywane do produkcji Valvoline HD Axle Oil Pro 80W90 najwyższej jakości bazy olejowe i starannie wyselekcjonowane dodatki uszlachetniające, zapewniają doskonałe smarowanie i ochronę wysokoobciążonych mechanizmów różnicowych, przekładni głównych i mostów napędowych narażonych na obciążenia udarowe i pracujących w trudnych warunkach oraz szerokim zakresie temperatur.
Klasa lepkości SAE | 80W-90 |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 100 °C ASTM D-445 | 14,3 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °C. Po ścięciu (CEC: L-45-T-93) | Nie ulega pogorszeniu |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 127 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 113 |
Lepkość, mPa.s -35°C. ASTM D-5293 | <150.000 |
TAN, mg KOH/g ASTM D-664 | 2,7 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5950 | -33 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,890 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 218 |
868209 | 866925 | 866926 |
Przeznaczony do wydłużonych interwałów serwisowych olej przekładniowy do mostów napędowych i układów przeniesienia napędu, pracujących w samochodach ciężarowych, autobusach i maszynach budowlanych, dla których producent przewidział olej w specyfikacji API GL-5 o lepkości SAE 80W90. Valvoline HD Axle Oil PRO 80W90 LD (Long Drain) chroni smarowane elementy przed korozją, utlenianiem, pienieniem oraz odkładaniem się osadów i zapewnia ochronę w szerokim zakresie temperatur. Spełnia wymagania klasyfikacji API MT-1 oznaczającej oleje do manualnych przekładni niesynchronizowanych.
Klasa lepkości SAE | 80W-90 |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 100 °C ASTM D-445 | 14,5 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °C. Po ścięciu (CEC: L-45-T-93) | Nie ulega pogorszeniu |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 135 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 107 |
Lepkość, mPa.s -35°C. ASTM D-5293 | <150.000 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5950 | -27 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,896 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | >185 |
866923 | 866924 |
Wysokiej jakości olej przekładniowy przeznaczony do przekładni głównych i tylnych mostów w samochodach ciężarowych, autobusach, maszynach rolniczych i budowlanych. Valvoline HD Axle Oil 85W140 zapewnia doskonałą ochronę i smarowanie elementów przekładni pracujących w trudnych warunkach eksploatacji i szerokim zakresie temperatur.
Klasa lepkości SAE | 85W-140 |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 100 °C ASTM D-445 | 26,6 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 352 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 100 |
Lepkość, mPa.s -35°C. ASTM D-5293 | <150.000 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5950 | -24 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,900 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | >220 |
866941 | 866942 |