SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Nasi pracownicy są dostępni
od poniedziałku do piątku w godzinach
godzinach 7.30 – 15.30
Tradycyjne skrzynie automatyczne z konwerterem momentu obrotowego są już w mniejszości, ale udział ogółu przekładni automatycznych wśród skrzyń biegów montowanych w samochodach osobowych ciągle rośnie. Dlatego oprócz olejów ATF, mineralnych i w pełni syntetycznych, mamy także oleje do przekładni bezstopniowych CVT oraz dwusprzęgłowych DCT, w tym także oleje przeznaczone do przekładni DSG montowanych w samochodach Grupy VW.
W pełni syntetyczny płyn klasy premium do nowoczesnych przekładni automatycznych Mercedes-Benz 7-G Tronic Plus (NAG II +), montowanych w samochodach osobowych, lekkich autach dostawczych i SUV-ach, dla których producent wymaga oleju z aprobatą MB 236.15. Valvoline ATF Pro 236.15 zapewnia znakomitą ochronę i smarowanie przekładni w szerokim zakresie temperatur.
Kolor | Niebieski |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 100 °C DIN 51562-1 | 4,4 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C DIN 51562-1 | 18 |
Wskaźnik lepkości DIN ISO 2909 | 160 |
Temperatura krzepnięcia, °C DIN ISO 3016 | -48 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C DIN 51757 | 0,841 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC DIN ISO 2592 | >180 |
866881 | 866882 |
Najwyższej jakości w pełni syntetyczny płyn do przekładni automatycznych, montowanych w samochodach osobowych, lekkich dostawczych i SUV-ach. Zapewnia znakomitą ochronę i smarowanie przekładni w szerokim zakresie temperatur. Valvoline ATF Pro 236.14 dedykowany jest do 7-biegowych przekładni NAG2 oraz innych, dla których producent wymaga oleju z aprobatą MB 236.14 lub MB 236.12.
Kolor | Czerwony |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 100 °C DIN 51562-1 | 6,4 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C DIN 51562-1 | 29,6 |
Wskaźnik lepkości DIN ISO 2909 | 185 |
Temperatura krzepnięcia, °C DIN ISO 3016 | -51 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C DIN 51757 | 0,848 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC DIN ISO 2592 | 94 |
866737 | 866738 |
Valvoline ATF Pro +4 to półsyntetyczny płyn do nowoczesnych przekładni automatycznych, stosowanych w niektórych modelach marek: Dodge, Fiat, Jeep, Hyundai i Mitsubishi, do których wymagany jest olej z aprobatą Chrysler MS-9602 (ATF +4®). Valvoline ATF Pro +4 zapewnia doskonałe smarowanie i ochronę przekładni oraz płynną zmianę biegów. Odpowiedni dla wszystkich samochodów osobowych i ciężarowych Chrysler, wymagających oleju ATF+4®, ATF+3®, ATF+2® lub ATF+®.
Kolor | Czerwony |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 100 °C DIN 51562-1 | 7,55 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C DIN 51562-1 | 34,1 |
Wskaźnik lepkości DIN ISO 2909 | 198 |
Temperatura krzepnięcia, °C DIN ISO 3016 | -48 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C DIN 51757 | 0,851 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC DIN ISO 2592 | 196 |
866736 |
W pełni syntetyczny płyn do przekładni automatycznych samochodów osobowych, nowych i używanych. Zaawansowany pakiet dodatków konserwuje uszczelnienia, zapobiega głównym przyczynom awarii i znacząco wydłuża żywotność przekładni. Valvoline ATF zapewnia znakomitą ochronę, smarowanie i płynne działanie przekładni w szerokim zakresie temperatur. Spełnia lub przekracza wymagania producentów większości przekładni automatycznych montowanych w samochodach osobowych.
Kolor | Czerwony |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 100 °C DIN 51562-1 | 6 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C DIN 51562-1 | 28,5 |
Wskaźnik lepkości DIN ISO 2909 | 163 |
Lepkość, mPa.s -35°C. ASTM D-5293 | 10.600 |
Temperatura krzepnięcia, °C DIN ISO 3016 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C DIN 51757 | 0,843 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC DIN ISO 2592 | 202 |
866885 | 867092 | 866886 | 866887 | 866888 |
Syntetyczny płyn do przekładni automatycznych Aisin Warner, montowanych w niektórych modelach Volvo (seria XC sprzed 2010 roku, modele V70, S60 i S80). Płyn Valvoline ATF AW zapewnia znakomitą ochronę i smarowanie automatycznej skrzyni biegów w szerokim zakresie temperatur. Unikalny pakiet dodatków konserwujących uszczelki korzystnie wpływa na wydłużenie żywotności przekładni.
*Skonsultuj się z firmą Valvoline i (lub) sprawdź w Lubricant Information System, aby uzyskać ostateczną rekomendację.
Kolor | Czerwony |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 100 °C DIN 51562-1 | 6,0 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C DIN 51562-1 | 29,5 |
Wskaźnik lepkości DIN ISO 2909 | 157 |
Lepkość, mPa.s -35°C. ASTM D-5293 | <20.000 |
Temperatura krzepnięcia, °C DIN ISO 3016 | -51 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C DIN 51757 | 0,844 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC DIN ISO 2592 | 215 |
867091 |
Płyn do nowoczesnych przekładni automatycznych, pracujących w wyższych temperaturach. Produkowany z wykorzystaniem oleju na bazie mineralnej Valvoline ATF Dex/Merc, zawiera wysoki wskaźnik lepkości, zapewniając zwiększoną ochronę i smarowanie przekładni automatycznych w szerokim zakresie temperatur. Przeznaczony jest do stosowania w przekładniach automatycznych, sprzęgłach hydrokinetycznych oraz w niektórych układach wspomagania kierownicy i przekładniach manualnych, dla których producent przewidział stosowanie tego rodzaju oleju.
Kolor | Czerwony |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 100 °C DIN 51562-1 | 7,2 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C DIN 51562-1 | 35 |
Wskaźnik lepkości DIN ISO 2909 | 176 |
Lepkość, mPa.s -35°C. ASTM D-5293 | <20.000 |
Temperatura krzepnięcia, °C DIN ISO 3016 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C DIN 51757 | 0,859 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC DIN ISO 2592 | 210 |
866913 | 866912 | 866911 |
Uniwersalny płyn przekładniowy klasy premium, do bezstopniowych przekładni automatycznych typu CVT (Continuous Variable Transmission). Valvoline CVT zapewnia maksymalną ochronę oraz smarowanie przekładni montowanych w samochodach osobowych i lekkich dostawczych producentów europejskich, azjatyckich i amerykańskich. Produkt nie jest przeznaczony do hybrydowych zespołów CVT (Toyota i Ford). Nie należy go mieszać z innymi olejami przekładniowymi.
* niskiej lepkości CVTF (Valvoline CVT ma wysoką lepkość)
** Znany problem w przypadku silnika Honda ze mokrym sprzęgłem w oryginalnych zastosowaniach OE mogący prowadzić do drżenia
Lepkość, mm2/s @ 100 °C ASTM D-445 | 7,2 |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 34,5 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 180 |
Lepkość, mPa.s -35°C. ASTM D-5293 | 9.000 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5950 | -45 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,854 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 208 |
866907 | 868206 | 881610 |
W pełni syntetyczny płyn do dwusprzęgłowych przekładni DSG montowanych głównie w samochodach grupy Volkswagen. Valvoline DCT (Dual Clutch Transmition) zapewnia maksymalną ochronę i smarowanie skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem w szerokim zakresie temperatur. Odpowiedni do niektórych modeli Audi, Skody, Seata, Lamborghini oraz Nissana wyposażonych w przekładnie DSG typu 02E (DQ 250), OBT (DQ 500) i DL501 ze sprzęgłami mokrymi, Getrag Powershift 7DCL750. Produkt nie jest przeznaczony do przekładni DCT ze sprzęgłem suchym typu: OAM, 02M, 02Q, 02S. Typ: Fiat C635, Renault EDC, VW DSG DQ 200. Nie mieszać z innymi olejami przekładniowymi.
Lepkość, mm2/s @ 100 °C ASTM D-445 | 6,8 |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 32,3 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 174 |
Lepkość, mPa.s -35°C. ASTM D-5293 | 9.400 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5950 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,855 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 192 |
866909 | 868207 | 881609 |
Olej przekładniowy do skrzyń automatycznych (ATF) oraz bezstopniowych (CVT). Zaprojektowany specjalnie dla różnorodnych pojazdów. Odpowiedni do wielu samochodów osobowych, do lekkich samochodów ciężarowych oraz do zastosowań z dużymi obciążeniami.
Aby poznać szczegóły specyfikacji skontaktuj się z nami lub przejdź na stronę Karty Technicznej produktu.
Kolor | Czerwony |
Lepkość, mm2/s @ 100 °C ASTM D-445 | 5,6 |
Lepkość kinematyczna , mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 37,0 |
Lepkość CCS, mPa.s -40°C. ASTM D-5293 | 5,820 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5950 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,843 |
Temperatura zapłonu, COC, ºC ASTM D-92 | 202 |
895132 | 895133 | 895134 |
Płyn do przekładni automatycznych pracujących w samochodach ciężarowych i autobusach, dla których producent zaleca stosowanie płynów klasy ATF GM Dexron IID lub Ford Mercon. Jest również odpowiedni do stosowania w niektórych przekładniach manualnych i układach hydraulicznych. Valvoline HD ATF Pro zapewnia doskonałą ochronę i smarowanie automatycznej skrzyni biegów w szerokim zakresie temperatur. Nowoczesne dodatki chronią przed korozją, utlenianiem, pienieniem oraz odkładaniem się osadów.
Kolor | Czerwony |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 100 °C DIN 51562-1 | 7,2 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C DIN 51562-1 | 32 |
Wskaźnik lepkości DIN ISO 2909 | 172 |
Lepkość, mPa.s -35°C. ASTM D-5293 | <40.000 |
Temperatura krzepnięcia, °C DIN ISO 3016 | -50 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C DIN 51757 | 0,860 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC DIN ISO 2592 | 210 |
868208 | 866915 | 866916 | 866918 |
W pełni syntetyczny płyn do mocno obciążonych przekładni półautomatycznych i automatycznych samochodów ciężarowych oraz autobusów pracujących w ciężkich warunkach i przy wydłużonych okresach pomiędzy wymianami oleju. Valvoline Heavy Duty ATF może być stosowany w niektórych przekładniach manualnych oraz układach wspomagania kierownicy. Dzięki specjalnym dodatkom konserwującym uszczelnienia wydłuża żywotność przekładni z większymi przebiegami.
Kolor | Czerwony |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 100 °C DIN 51562-1 | 7,3 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C DIN 51562-1 | 35 |
Wskaźnik lepkości DIN ISO 2909 | 182 |
Lepkość, mPa.s -35°C. ASTM D-5293 | <20.000 |
Temperatura krzepnięcia, °C DIN ISO 3016 | -51 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C DIN 51757 | 0,844 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC DIN ISO 2592 | 210 |
866937 | 866939 |