SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Nasi pracownicy są dostępni
od poniedziałku do piątku w godzinach
godzinach 7.30 – 15.30
Jaki wybrać olej: silnikowy, przekładniowy czy hydrauliczny? A może jeden uniwersalny olej do wszystkiego? Maszyny rolnicze i budowlane, pracujące na co dzień w ciężkich warunkach, wymagają odpowiedniego smarowania. Odpowiednio dobrany smar zapobiega tarciu, przegrzewaniu i zużyciu maszyny, co przekłada się na ograniczenie kosztów eksploatacji. Należy jednak pamiętać, że ciężkie warunki (zapylenie, wilgoć), w których pracują maszyny rolnicze i budowlane, wymagają większej częstotliwości ich serwisowania.
Wielofunkcyjny olej hydrauliczno-przekładniowo-silnikowy, opracowany specjalnie pod kątem maszyn rolniczych, który ma zastosowanie w układach hydraulicznych, przekładniach i jako olej silnikowy. Valvoline S.T.O.U. 10W30 może być używany do kompleksowego smarowania traktorów i innych maszyn, w których silnik, skrzynia biegów, zwolnice, również z mokrymi hamulcami, i układ hydrauliczny smarowany jest przez jeden układ olejowy.
Odpowiedni do użytku w*:
*Przed użyciem zapoznać się z instrukcją obsługi
Klasa lepkości SAE | 10W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 10,5 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 69 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 149 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <7000 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-92 | 10,8 |
TAN, mg KOH/g ASTM D-664 | 2,2 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,872 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 192 |
VE17006 | VE17018 |
Wysokiej klasy uniwersalny olej hydrauliczno-przekładniowo-silnikowy opracowany specjalnie do smarowania silników, przekładni i mechanizmów różnicowych z układem hamulców mokrych i zintegrowanym układem hydraulicznym w maszynach rolniczych i budowlanych. Uniwersalność oleju Valvoline S.T.O.U. 10W40 ogranicza ryzyko zastosowania niewłaściwego oleju, ogranicza przestrzeń i koszty związane z jego magazynowaniem.
Odpowiedni do użytku w*:
*Przed użyciem zapoznać się z instrukcją obsługi
Klasa lepkości SAE | 10W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 13,1 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 87 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 150 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <7000 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-92 | 10,5 |
TAN, mg KOH/g ASTM D-664 | 4,8 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,868 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 226 |
881223 | 881222 |
Wysokiej jakości wielofunkcyjny środek smarny przeznaczony do silników, przekładni i mechanizmów różnicowych z układem hamulców mokrych i zintegrowanym układem hydraulicznym w ciągnikach i maszynach rolniczych, pracujących w ciężkich warunkach. Valvoline S.T.O.U. 15W40, który został opracowany specjalnie do zastosowań w rolnictwie, zapewnia właściwe smarowanie i ochronę urządzeń oraz unifikuje ilość używanych środków smarnych, ograniczając tym samym możliwość omyłkowego zastosowania.
Odpowiedni do użytku w*:
*Przed użyciem zapoznać się z instrukcją obsługi
Klasa lepkości SAE | 15W-40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 14,5 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 107 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 139 |
Lepkość, mPa.s -30 °C ASTM D-5293 | <7000 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-92 | 10,9 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,876 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 214 |
VE17046 | VE17058 |
Wysokiej jakości olej przekładniowo-hydrauliczny do przekładni, układów hydraulicznych, mokrych hamulców (zanurzonych w oleju) stosowanych w maszynach rolniczych i budowlanych, dla których producent przewidział olej klasy API GL-4 o lepkości SAE 80W (odpowiednik 10W30). Unitrac 80W jest olejem typu UTTO (Uniwersal Tractor Tansmission Oil), przeznaczonym do traktorów, maszyn budowlanych, wózków widłowych, pras belujących oraz przekładni głównych i napędowych oraz układów hydraulicznych kombajnów. Produkt nie jest przeznaczony do używania jako olej silnikowy.
*urządzenia nieobjęte gwarancją
Klasa lepkości SAE | 80W (10W-30) |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 10,0 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 63 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 143 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-92 | 9,0 |
TAN, mg KOH/g ASTM D-664 | 2,0 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,876 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 220 |
882126 | VE17106 | VE17118 |
Uniwersalny, wielosezonowy olej przekładniowo-hydrauliczny typu TDTO do przekładni Powershift, układów przekładniowo-hydraulicznych i hydraulicznych w maszynach budowlanych z mokrymi hamulcami. Olej spełnia wymagania specyfikacji CAT TO-4M, która pozwala zastąpić oleje jednosezonowe TO-4 o różnych lepkościach jednym produktem, który zapewnienia optymalne smarowanie i osiągi przez cały rok w szerokim zakresie temperatur. Valvoline DT Transmission TO-4M doskonale chroni smarowane elementy przed korozją, utlenianiem, pienieniem oraz odkładaniem się osadów, zapewniając długie okresy między wymianami oleju.
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 14,1 |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 106 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 134 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-92 | 9,1 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -36 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,880 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 240 |
888403 | 888402 |
Olej przekładniowo-hydrauliczny przeznaczony do przekładni Powershift, skrzyń biegów, układów hydraulicznych, układów przeniesienia napędu, mostów napędowych i układów z mokrymi hamulcami, w maszynach budowlanych i rolniczych pracujących w ciężkich warunkach. Valvoline DT Transmission 10W jest olejem jednosezonowym typu TDTO (Transmission/Drive Train Oil), który spełnia wymagania normy Catepillar Cat TO-4.
*do zastosowań, w których wymagane jest TO-4
Klasa lepkości SAE | 10W |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 6,2 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 37,6 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 112 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-92 | 9,35 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -45 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,871 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 226 |
819582 | VE17818 |
Wielofunkcyjny olej przekładniowo-hydrauliczny typu TDTO (Transmission Drive Train Oil) do skrzyń biegów, przekładni Powershift, przekładni głównych, układów hydraulicznych i przekładniowo-hydraulicznych w maszynach budowlanych, pracujących w ciężkich warunkach. Wpływa korzystnie na trwałość sprzęgieł i eliminuje piszczenie mokrych hamulców. Olej Valvoline DT Transmission 30 spełnia wymagania specyfikacji CAT TO-4. Formulacja oparta o wysokiej jakości bazy olejowe i dodatki uszlachetniające zabezpiecza smarowane układy przed korozją i zużyciem.
*do zastosowań, w których wymagane jest TO-4
Klasa lepkości SAE | 30 |
---|---|
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 11,3 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 93 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 108 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-92 | 9,3 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -36 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,876 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 260 |
756754 | VE17838 |