SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Nasi pracownicy są dostępni
od poniedziałku do piątku w godzinach
godzinach 7.30 – 15.30
Wysokie obroty i temperatura, a do tego ciśnienie rzędu 100 barów to warunku, na które narażony jest olej krążący w silniku twojej maszyny. Do tego dochodzi układ przeniesienia napędu, w którym olej pełni dwie sprzeczne ze sobą funkcje: smaruje skrzynie biegów i jednocześnie przeciwdziała ślizganiu się sprzęgła. W gamie produktów Valvoline przeznaczonych do motocykli czterosuwowych znajdują się zarówno oleje syntetyczne dedykowane mocnym, nowoczesnym konstrukcjom, jak i oleje półsyntetyczne i mineralne do mniej wymagających lub starszych modeli.
W pełni syntetyczny olej do najnowszej generacji czterosuwowych silników motocykli i skuterów. Zoptymalizowany do układów smarowania ze zintegrowaną skrzynią biegów i mokrym sprzęgłem wymagających specyfikacji JASO MA2. Spełnia wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników.
Charakterystyka:
Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 14,2 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 87 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 169 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-445 | 7,4 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,854 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 224 |
Niniejsze informacje dotyczą wyłącznie produktów wytworzonych w następujących lokalizacjach: Europa
862060 | 887282 |
W pełni syntetyczny olej do czterosuwowych silników motocyklowych, do których producent zaleca stosowanie oleju o lepkości 10W30 (np. Honda, Suzuki). Przeznaczony do motocykli ze zintegrowaną skrzynią biegów i mokrym sprzęgłem wymagających oleju w specyfikacji JASO MA2. Spełnia wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników motocyklowych.
Charakterystyka:
Klasa lepkości SAE | 10W-30 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 10,9 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 66,1 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 151 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-445 | 7,4 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -36 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,854 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 239 |
Niniejsze informacje dotyczą wyłącznie produktów wytworzonych w następujących lokalizacjach: Europa
861911 | 861869 |
W pełni syntetyczny olej do czterosuwowych silników motocykli wymagających oleju o lepkości 10W40. Zalecany do motocykli japońskich o dużej mocy i motocykli ze zintegrowaną skrzynią biegów i mokrym sprzęgłem wymagających oleju w specyfikacji JASO MA2 i API SN.
Charakterystyka:
Klasa lepkości SAE | 10W-40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 14,5 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 94,2 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 160 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-445 | 7,6 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -36 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,855 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 217 |
Niniejsze informacje dotyczą wyłącznie produktów wytworzonych w następujących lokalizacjach: Europa
862066 | VE14007 | VE14018 |
Najwyższej klasy w pełni syntetyczny olej silnikowy do czterosuwowych, wysokoobrotowych silników motocyklowych. Opracowany pod kątem zapewnienia najwyższej ochrony, mocy i przyspieszenia nowoczesnych, sportowych motocykli wymagających oleju o lepkości 10W50 i specyfikacji JASO MA2, do układów smarowania ze zintegrowaną skrzynią biegów i mokrym sprzęgłem. Spełnia wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników.
Charakterystyka:
Klasa lepkości SAE | 10W-50 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 17,5 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 116 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 165 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-445 | 7,3 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -36 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,855 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 235 |
Niniejsze informacje dotyczą wyłącznie produktów wytworzonych w następujących lokalizacjach: Europa
862067 | 796017 | 796015 |
Stworzony w oparciu o technologię syntetyczną olej silnikowy przeznaczony głównie do eksploatowanych w wyjątkowo trudnych warunkach motocykli crossowych. Zapewnia odporny na działanie wysokich temperatur trwały i wytrzymały film olejowy. Odpowiedni do silników z suchym i mokrym sprzęgłem wymagających specyfikacji JASO MA2.
Charakterystyka:
Klasa lepkości SAE | 15W-50 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 18,6 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 141 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 148 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-445 | 6 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -33 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,892 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 226 |
Niniejsze informacje dotyczą wyłącznie produktów wytworzonych w następujących lokalizacjach: Europa
879997 |
Wysokowydajny, półsyntetyczny olej silnikowy do czterosuwowych silników motocyklowych, dla których producenci wskazują oleje API SL, JASO MA lub JASO MA2. Zapewnia maksymalne przeniesienie mocy, płynną zmianę biegów oraz ochronę mokrego sprzęgła. Spełnia wymogi wszystkich wiodących producentów silników.
Charakterystyka:
Klasa lepkości SAE | 10W-40 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 14,8 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 98 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 158 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-445 | 7,3 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -36 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,865 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 228 |
Niniejsze informacje dotyczą wyłącznie produktów wytworzonych w następujących lokalizacjach: Europa
862061 | VE14207 | VE14217 | VE14218 |
Półsyntetyczny olej silnikowy do czterosuwowych silników motocyklowych, dla których producenci zalecają oleje API SL, JASO MA lub JASO MA2. Przeznaczony do motocykli ze zintegrowaną skrzynią biegów i mokrym sprzęgłem. Spełnia wymogi wszystkich wiodących producentów silników motocyklowych.
Charakterystyka:
Klasa lepkości SAE | 20W-50 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 18,1 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 163 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 123 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-445 | 6,5 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -36 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,874 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 260 |
Niniejsze informacje dotyczą wyłącznie produktów wytworzonych w następujących lokalizacjach: Europa
862063 |