SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Nasi pracownicy są dostępni
od poniedziałku do piątku w godzinach
godzinach 7.30 – 15.30
Silnik dwusuwowy to jedna z najsprawniejszych konstrukcji o spalaniu wewnętrznym, królująca w motocyklach crossowych i małych skuterach. Olej do dwusuwów, który podawany jest do komory spalania wraz z paliwem, ma ogromny wpływ na sprawność i żywotność silnika. Musi zapewnić dobre smarowanie i pozostawić jak najmniejszą ilość popiołu po spaleniu. W gamie olejów Valvoline przeznaczonych do dwusuwów znajduje się między innymi olej RACING 2T BLUE dopuszczony przez międzynarodową komisję sportu FIA do zastosowań profesjonalnych.
W pełni syntetyczny olej do dwusuwowych silników motocykli, skuterów i quadów. Odpowiedni do bezpośredniego mieszania z paliwem, jak również do dozowników oleju. Doskonała kompozycja olejów bazowych oraz pakietu dodatków zapewnia spalanie bez pozostałości i utrzymanie silnika, świec zapłonowych oraz układu wydechowego w czystości. Olej spełnia wymagania wszystkich wiodących producentów silników.
Charakterystyka:
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 10,4 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 62 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 157 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -45 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,876 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 86 |
Niniejsze informacje dotyczą wyłącznie produktów wytworzonych w następujących lokalizacjach: Europa
862065 |
Najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej do wysokoobrotowych dwusuwowych silników chłodzonych wodą, używanych w wyścigach. Olej odpowiedni wyłącznie do mieszania z paliwem, zapewnia doskonałe spalanie i zapobiega gromadzeniu się zanieczyszczeń w komorze spalania i układzie wydechowym.
Charakterystyka:
Kolor | niebieski |
Klasa lepkości SAE | 50 |
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 17,5 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 145 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 130 |
TBN, mg KOH/g ASTM D-445 | 6,0 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -33 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,950 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 220 |
Niniejsze informacje dotyczą wyłącznie produktów wytworzonych w następujących lokalizacjach: Europa
867952 |
Wysokowydajny półsyntetyczny olej do dwusuwowych silników motocyklowych chłodzonych wodą lub powietrzem. Może być stosowany w motocyklach crossowych, enduro, w pojazdach terenowych ATV oraz w skuterach śnieżnych. Odpowiedni do bezpośredniego mieszania z paliwem, jak również do dozowników oleju. Wysokiej jakości oleje bazowe w połączeniu z zaawansowanymi technologicznie dodatkami pozwalają na spalanie się mieszanki bez zbędnych zanieczyszczeń, utrzymując silnik w czystości. Olej spełnia wymogi wszystkich wiodących producentów silników.
Charakterystyka:
Lepkość, mm2/s @ 100 °CASTM D-445 | 9,3 |
Lepkość, mm2/s @ 40 °C ASTM D-445 | 57 |
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 | 144 |
Temperatura krzepnięcia, °C ASTM D-5949 | -42 |
Ciężar właściwy przy 15,6°C ASTM D-4052 | 0,860 |
Temperatura zapłonu,COC, ºC ASTM D-92 | 100 |
Niniejsze informacje dotyczą wyłącznie produktów wytworzonych w następujących lokalizacjach: Europa
862010 |