Filtry kabinowe zostały zaprojektowane, aby poprawić komfort pasażerów pojazdu. Filtrując toksyczne i szkodliwe substancje odpowiedzialne za bóle głowy, zmęczenie, alergie i zapalenia układu oddechowego, filtry kabinowe LUCAS przyczyniają się do poprawienia komfortu kierowców i pasażerów, chroniąc ich zdrowie.
FILTRY | filtry kabinowe
Filtry kabinowe LUCAS
Filtry kabinowe zapobiegają przedostawaniu się pyłków, kurzu i cząstek stałych do wnętrza pojazdu. Skuteczność naszych filtrów umożliwia wyłapywanie cząsteczek mniejszych niż 1 mikron (tysięczna milimetra). Zapewnia to lepsze środowisko dla kierowcy i pasażerów, a w szczególności astmatyków i alergików. Filtry z aktywnym węglem, nie tylko wychwytują cząstki stałe, ale także zapewniają ochronę przeciw szkodliwym gazom oraz nieprzyjemnym zapachom.
Olej przekładniowy Valvoline Axle Oil 75W-90
Półsyntetyczny olej przekładniowy klasy Premium do samochodów osobowych i furgonetek. Olej przekładniowy odporny na skrajne ciśnienia odpowiedni do mechanizmów różnicowych i zespołów przenoszenia napędu, dla których producent określił olej zgodny ze specyfikacją GL-5.
Olej do osi Valvoline 75W-90zapewnia doskonałą ochronę i smarowanie mechanizmów różnicowych i układów przeniesienia napędu w szerokim zakresie temperatur.
Zastosowania:
Opracowany pod kątem mechanizmów różnicowych i układów przenoszenia napędu w samochodach osobowych i furgonetkach, dla których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego klasy GL-5 o lepkości SAE 75W-90.
Formuła opracowana specjalnie dla przekładni hipoidalnych pracujących z niską i wysoką prędkością oraz z dużymi obciążeniami i/lub obciążeniami uderzeniowymi. Odpowiedni do jazdy z dużą prędkością i/lub na duże odległości.
Charakterystyka i zalety:
Doskonała ochrona. Doskonała ochrona przed zużyciem, również w warunkach bardzo dużego obciążenia.
Zaawansowane dodatki. Najwyższej jakości dodatki uszlachetniające chronią przed korozją, utlenianiem, pienieniem oraz odkładaniem się osadów.
Odporność na rozkład. Półsyntetyczne oleje bazowe oraz dobrze zbilansowany pakiet dodatków uszlachetniających pozwala uniknąć awarii nawet przy długotrwałej eksploatacji.
Niezmienna, stabilna lepkość. Doskonałe parametry lepkości i temperatury, nawet przy bardzo niskich temperaturach otoczenia. Bardzo stabilna lepkość połączona z zaletami oleju wieloklasowego, utrzymujące się przez długi czas.
Właściwości zużycia paliwa. Płynniejsze smarowanie przyczynia się do większej oszczędności paliwa. Zwiększona cyrkulacja oleju zapewnia lepsze chłodzenie, prowadząc do oszczędności paliwa.
Specyfikacje:
- API: GL-5
Parametry fizyko-chemiczne:
- All-Climate Motor Oil C3
- Klasa lepkości SAE 5W-40
- Lepkość, mm2/s w temperaturze 100 ºC. ASTM D-445 14,3
- Lepkość, mm2/s w temperaturze 40 ºC. ASTM D-445 87
- Lepkość ASTM D-2270 171
- Lepkość, mPa.s –30°C. ASTM D-5293 <6400
- TBN, mg KOH/g ASTM D-2896 7,5
- Temperatura krzepnięcia, ºC. ASTM D-5949 -48
- Ciężar właściwy w temperaturze 15,6°C. ASTM D-4052 0,854
- Temperatura zapłonu, COC, ºC. ASTM D-92 222
Opakowania:
866890 | 866901 |
Olej przekładniowy Valvoline Axle Oil 75W-90 LS
Olej klasy Premium do osi oparty na technologii syntetycznej, przeznaczony do osi z ograniczonym poślizgiem samochodów osobowych i furgonetek. Olej EP do osi jest odpowiedni do mechanizmów różnicowych, dla których producent wskazałsmar GL-5 LS.
Olej do osi Valvoline 75W-90 LS jest zalecany praktycznie do wszystkich mechanizmów różnicowych z ograniczonym poślizgiem, w których wymagany jest olej hipoidalny SAE 75W-90 z dostosowanymi właściwościami poślizgu. Produkt zapewnia doskonałą ochronę i smarowanie mechanizmów różnicowych z ograniczonym poślizgiem w szerokim zakresie temperatur.
Zastosowania:
Odpowiedni do mechanizmów różnicowych z ograniczonym poślizgiem w samochodach osobowych i furgonetkach, dla których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego klasy GL-5 LS o lepkości SAE 75W-90.
Mechanizmy różnicowe z ograniczonym poślizgiem są często montowane Pojazdy z napędem na cztery koła, w których ograniczony poślizg wymagany jest do jazdy w trudnych warunkach terenowych lub w samochodach o dużej mocy, w celu zapewnienia lepszego momentu obrotowego względem podłoża.
Charakterystyka i zalety:
Doskonała ochrona. Doskonała ochrona przed zużyciem, również w warunkach bardzo dużego obciążenia.
Zaawansowane dodatki. Najwyższej jakości dodatki uszlachetniające chronią przed korozją, utlenianiem, pienieniem oraz odkładaniem się osadów.
Odporność na rozkład. Półsyntetyczne oleje bazowe oraz dobrze zbilansowany pakiet dodatków uszlachetniających pozwala uniknąć awarii nawet przy długotrwałej eksploatacji.
Niezmienna, stabilna lepkość. Doskonałe parametry lepkości i temperatury, nawet przy niskich temperaturach otoczenia. Bardzo stabilna lepkość połączona z zaletami oleju wieloklasowego, utrzymujące się przez długi czas.
Ograniczony poślizg. Oleje bazowe oraz dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałe właściwości ograniczonego poślizgu, prowadzące do tłumienia hałasów, które mogą występować w osiach z ograniczonym poślizgiem.
Specyfikacje:
- API: GL-5
Parametry fizyko-chemiczne:
- All-Climate Motor Oil C2/C3
- Klasa lepkości SAE 5W-30
- Lepkość, mm2/s w temperaturze 100 ºC. ASTM D-445 12
- Lepkość, mm2/s w temperaturze 40 ºC. ASTM D-445 73,4
- Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 160
- Lepkość, mPa.s -30°C. ASTM D-5293 <6600
- TBN, mg KOH/g ASTM D-2896 7,9
- Temperatura krzepnięcia, ºC ASTM D-5949 -42
- Ciężar właściwy przy 15,6°C. ASTM D-4052 0 855
- Temperatura zapłonu, COC, ºC. ASTM D-92 223
Opakowania:
866904 | 866905 |
Olej przekładniowy Valvoline Heavy Duty Axle Oil 75W-90 LS
Olej produkowany z wykorzystaniem technologii syntetycznych do osi o ograniczonym poślizgu w samochodach ciężarowych, autobusach i innych pojazdach. Olej do osi odporny na skrajne ciśnienia odpowiedni do mechanizmów różnicowych, dla których producent określiłśrodek smarny zgodny ze specyfikacją GL-5 LS.
Olej o zwiększonej odporności do osi Valvoline 75W-90 LS jest zalecany praktycznie do wszystkich mechanizmów różnicowych z ograniczonym poślizgiem, w których wymagany jest olej hipoidalny SAE 75W-90 z dostosowanymi właściwościami poślizgu. Produkt zapewnia doskonałą ochronę i smarowanie mechanizmów różnicowych z ograniczonym poślizgiem w szerokim zakresie temperatur.
Zastosowania:
Odpowiedni do mechanizmów różnicowych z ograniczonym poślizgiem w samochodach ciężarowych, autobusach oraz innych pojazdach, dla których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego klasy GL-5 LS o lepkości SAE 75W-90.
Mechanizmy różnicowe z ograniczonym poślizgiem są często montowane w pojazdach z napędem na cztery koła, gdzie ograniczenie poślizgu jest niezbędne do jazdy po nierównym terenie.
Produkt jest odpowiedni także do samochodów ciężarowych i autobusów z osiami o ograniczonym poślizgu, a także w sprzęcie budowlanym, do którego osi i przekładni głównych zalecany jest olej tego typu. Odpowiedni także do samochodach o dużej mocy z mechanizmami różnicowymi LS.
Charakterystyka i zalety:
Doskonała ochrona. Doskonała ochrona przed zużyciem, również w warunkach bardzo dużego obciążenia.
Zaawansowane dodatki. Nowoczesne dodatki chronią przed korozją, utlenianiem, pienieniem oraz odkładaniem się osadów.
Odporność na rozkład. Półsyntetyczne oleje bazowe oraz dobrze zbilansowany pakiet dodatków uszlachetniających pozwala uniknąć awarii nawet przy długotrwałej eksploatacji.
Niezmienna, stabilna lepkość. Doskonałe parametry lepkości i temperatury, nawet przy niskich temperaturach otoczenia. Bardzo stabilna lepkość połączona z zaletami oleju wieloklasowego, utrzymujące się przez długi czas.
Ograniczony poślizg. Oleje bazowe oraz dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałe właściwości ograniczonego poślizgu, prowadzące do tłumienia hałasów, które mogą występować w osiach z ograniczonym poślizgiem.
Specyfikacje:
- API: GL-5
Parametry fizyko-chemiczne:
- Olej silnikowy All-Climate
- Klasa lepkości SAE 5W-30
- Lepkość, mm2/s w temperaturze 100 ºC. ASTM D-445 12,2
- Lepkość, mm2/s w temperaturze 40 ºC. ASTM D-445 71
- Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 170
- Lepkość, mPa.s -30°C. ASTM D-5293 <6600
- TBN, mg KOH/g ASTM D-2896 10,3
- Temperatura krzepnięcia, ºC ASTM D-5949 -45
- Ciężar właściwy przy 15,6°C. ASTM D-4052 0,856
- Temperatura zapłonu, COC, ºC. ASTM D-92 222
Opakowania:
866948 |
! Olej przekładniowy Valvoline Heavy Duty Axle Oil Pro 75W-140
Przeznaczony do silników na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, stosowanych w samochodach osobowych, furgonach dostawczych, mikrobusach i samochodach z częścią mieszkalną. Odpowiedni do nowoczesnych silników z turbosprężarkami i katalizatorami oraz o wydłużonych odstępach między wymianami oleju.
Charakterystyka i zalety:
Wysoka wydajność przez cały rok. Oleje silnikowe „All-Climate” zostały zaprojektowane w celu zapewnienia najwyższej wydajności przez cały rok. Spełniają one poziomy wydajności wymagane w przemyśle.
Możliwość stosowania w wielu różnych pojazdach. Olej o bardzo wysokiej jakości, odpowiedni do stosowania w wielu różnych pojazdach.
Wydajność w niskich temperaturach. Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie w ciągu kilku sekund od zapłonu.
Ochrona przed zużyciem. Mocna powłoka oleju zapewnia ochronę przed zużyciem we wszystkich warunkach pracy.
Czystość silnika. Dzięki zastosowaniu dodatków w postaci detergentów, silnik jest utrzymywany w należytym stanie.
Kontrola osadów. Zapobiega powstawaniu szkodliwych osadów wewnątrz silnika.
Odporność na rozkład. Powłoka oleju stabilna temperaturowo i odporna na utlenianie jest też odporna na rozkład oleju.
Oszczędność paliwa. Niska lepkość i specjalne dodatki zapewniają maksymalną redukcję tarcia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
Aprobaty i dopuszczenia:
- ACEA A3/B3, A3/B4
- API: SN/CF
- GM-LL-A-025, GM-LL-B-025
- MB-229.3
- Porsche A40
- Renault RN0700/RN0710
- VW 50200/50500
Parametry fizyko-chemiczne:
- Olej silnikowy All-Climate
- Klasa lepkości SAE 5W-40
- Lepkość, mm2/s w temperaturze 100 ºC. ASTM D-445 14,2
- Lepkość, mm2/s w temperaturze 40 ºC. ASTM D-445 87
- Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 169
- Lepkość, mPa.s -30°C. ASTM D-5293 <6600
- TBN, mg KOH/g ASTM D-2896 10,1
- Temperatura krzepnięcia, ºC ASTM D-5949 -45
- Ciężar właściwy przy 15,6°C. ASTM D-4052 0,857
- Temperatura zapłonu, COC, ºC. ASTM D-92 224
Opakowania:
867061 |
Olej przekładniowy Valvoline Heavy Duty Axle Oil 75W-140
W pełni syntetyczny olej do osi samochodów ciężarowych i autobusów. Olej do osi odporny na skrajne ciśnienia odpowiedni do skrzyń biegów i zespołów przenoszenia napędu, dla których producent określił środek smarny zgodny ze specyfikacją GL-5 75W-140.
Olej o zwiększonej odporności do osi Valvoline 75W-140 został opracowany specjalnie do surowych środowisk roboczych, w jakich pracują dzisiejsze osie napędowe do dużych obciążeń.
Zastosowania:
Odpowiedni do mechanizmów różnicowych i układów przeniesienia napędu w samochodach ciężarowych oraz autobusach, których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego klasy GL-5 o lepkości SAE 75W-140. Valvoline Heavy Duty Axle Oil LS Używany również w maszynach do robót ziemnych oraz urządzeniach do manipulowania materiałami.
Charakterystyka i zalety:
Zwiększona ochrona. Zwiększona ochrona przed zużyciem, również w warunkach bardzo dużego obciążenia.
Zaawansowane dodatki. Nowoczesne dodatki chronią przed korozją, utlenianiem, pienieniem oraz odkładaniem się osadów.
Odporność na rozkład. Syntetyczne oleje bazowe najwyższej klasy oraz zbilansowany pakiet dodatków uszlachetniających pozwala uniknąć awarii oraz poślizgu lub zacinania się nawet przy wydłużonych okresach pomiędzy wymianami oleju.
Niezmienna, stabilna lepkość. Doskonałe parametry lepkości i temperatury, nawet przy bardzo niskich temperaturach otoczenia. Bardzo stabilna lepkość połączona z zaletami oleju wieloklasowego, utrzymujące się przez długi czas.
Ograniczony poślizg. Nie zalecany do osi z ograniczonym poślizgiem.
Specyfikacje:
- API: GL-5, MT-1
- Scania STO 1:0
Parametry fizyko-chemiczne:
- Olej silnikowy All-Climate Extra
- Klasa lepkości SAE 10W-40
- Lepkość, mm2/s w temperaturze 100 ºC. ASTM D-445 14
- Lepkość, mm2/s w temperaturze 40 ºC. ASTM D-445 95
- Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 150
- Lepkość, mPa.s -25°C. ASTM D-5293 <6800
- TBN, mg KOH/g ASTM D-2896 10
- Temperatura krzepnięcia, ºC ASTM D-5949 -39
- Ciężar właściwy przy 15,6°C. ASTM D-4052 0,869
- Temperatura zapłonu, COC, ºC. ASTM D-92 232
Opakowania:
879813 | 879814 |