SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś nawiązać współpracę?
Nasi pracownicy są dostępni
od poniedziałku do piątku w godzinach
godzinach 7.30 – 15.30
pojemność: 250 ml
kod produktu: 882813
Skoncentrowany i bardzo wydajny preparat do płukania układów chłodzenia. W ciągu 30 minut oczyszcza cały układ chłodzenia z rdzy, kamienia, osadów i zanieczyszczeń olejowych. Czyści chłodnicę, nagrzewnicę, pompę wody i termostat ,przywracając sprawne działanie całego układu chłodzenia. Stosowany profilaktycznie przy każdej wymianie płynu chłodzącego zapewnia sprawne i efektywne chłodzenie i nagrzewanie. Valvoline Cooling System Cleaner jest bezpieczny dla aluminium i gumy. Może być stosowany bez obawy we wszystkich typach chłodnic. Jedno opakowanie wystarczy na 10 l wody.
Sposób użycia:
Czyszczenie należy wykonywać przy zimnym silniku. Spuścić stary płyn z układu chłodzenia i napełnić go czystą wodą, dolewając całą zawartość opakowania (250 ml) Valvoline Cooling System Cleaner. Uruchomić silnik i pozostawić pracjący na biegu jałowym przez 30 minut. Spuścić brudną wodę z chłodnicy (w przypadku stwierdzenia mocnego zanieczyszczenia, powtórzyć procedurę) i ponownie przepłukać układ czystą wodą, po czym napełnić układ świeżym płynem chłodzącym.
pojemność: 300 ml
kod produktu: 882814
Skuteczny preparat stosowany do likwidacji wycieków z pękniętych chłodnic, nieszczelnych uszczelek pod głowicą, pęknięć włosowatych w bloku lub głowicy silnika oraz pocących się węży. Usuwa pęknięcia, nie zatykając chłodnicy. Valvoline Cooling System Stop Leak jest mieszalny ze wszystkimi rodzajami płynów chłodniczych i może być stosowany we wszystkich typach chłodnic. Jest bezpieczny dla gumowych węży.
Sposób użycia:
Przy zimnym i nieruchomym silniku odkręcić korek zbiornika wyrównawczego. Uruchomić silnik, ustawiając ogrzewanie na maksimum. Odczekać, aż silnik się rozgrzeje i płyn chłodzący zacznie krążyć w układzie. Wstrząsnąć butelką i wlać całą zawartość do układu chłodzenia pracującego silnika. Uzupełnić układ płynem chłodzącym do maksymalnej pojemności (nie przepełnić układu) i zakręcić korek wlewu. Pozostawić pracujący silnik na biegu jałowym przez kolejne 10 minut lub przeprowadzić jazdę próbną. Po ostygnięciu silnika sprawdzić poziom płynu i szczelność układu.
Dozowanie:
Samochody osobowe: 1 butelka (300ml) na maks. 10 l płynu chłodzącego.
Samochody ciężarowe: 2 butelki (2 x 300ml) na 30 l płynu chłodzącego.