fbpx

Wyniki i podsumowanie Super Sprint AERO MASTER 3

W sobotę 8 maja 2021 roku na Lotnisku Krosno odbyły się zawody Super Sprint AERO MASTER 3 organizowane przez Automobilklub Małopolski, które objęte były partnerstwem naszej firmy i marki Valvoline. Pogoda tego dnia była dość rześka i zmienna zarazem – słońce przeplatało się z deszczem, we znaki uczestnikom dawał się porywisty wiatr. Zmienne warunki atmosferyczne tylko dodawały emocji zmaganiom załóg, które nie mogły być pewne czy słońce będzie ich raziło czy deszcze będzie moczył szyby. Przygotowania do imprezy trwały przez kilka ostatnich tygodni, a organizatorzy mimo trudności stanęli na wysokości zadania.

Badania kontrolne Super Sprint AERO MASTER 3
fot. Automobilklub Małopolski Krosno

Impreza rozpoczęła się z samego rana odbiorem administracyjnym i badaniami kontrolnymi. Załogi po badaniach technicznych mogły ruszyć na zapoznanie z trasą. Jesteście ciekawi, jak wyglądała? Zobaczcie poniżej charakterystykę toru na nagraniu z przejazdu załogi Damian FALANDYSZ // Miłosz CHRZAN.

Przejazd załogi Damian FALANDYSZ // Miłosz CHRZAN na Super Sprint AERO MASTER 3

Ponad 30 załóg na trasie

fot. Automobilklub Małopolski Krosno

Na oficjalnej liście startowej do Super Sprint AERO MASTER 3 znalazły się 33 załogi składające się z kierowcy i pilota. Najbardziej liczną klasę stanowiła „K2”, której liczebność stanowiła właściwie połowę stawki bo aż 16 aut.

Zawody Super Sprint AERO MASTER 3 odbyły się zgodnie z planem i bez większych przygód dla załóg. Oprócz lekkich przemieszczeń pachołków innych „dzwonów” nie stwierdzono. Tym właśnie charakteryzuje się organizacja tego typu imprez na obiektach typu lotniska, gdzie do dyspozycji kierowców jest szeroki pas asfaltu i brak stałych przeszkód, które mogłyby poważnie uszkodzić auto w momencie utraty panowania nad samochodem i wykluczyć załogę z dalszej rywalizacji.

Wyniki Super Sprint AERO MASTER 3

Na torze można było spotkać rozmaite konstrukcje w poszczególnych klasach: od małych i niepozornych Fiatów po kultowe czteronapędowe Subaru Imprezy i Mitsubishi Lancery. Rywalizacja była zacięta, a zmagania zawodników utrudniał wspomniany już mocny wiatr, który wzmagał się dodatkowo na płaskim terenie lotniska.

Zawodnicy po zapoznaniu się z torem mieli dwie próby na osiągnięcie jak najlepszego wyniku. Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach prezentują się następująco:

  • Jakub Ulanowski / Damian Bąk – GOŚĆ
  • Andrzej Kaczmarek / Jakub Kubat – K1
  • Stanisław Parylak / Jerzy Piotrowski – K2
  • Zbigniew Pasierb / Patryk Kret – K3
  • Mateusz Muniak / Mateusz Śliwa – K4
  • Dawid Kalisz / Piotr Szudy – FIAT

Serdecznie gratulujemy! Pełna klasyfikacja końcowa jest dostępna na wirtualnej tablicy ogłoszeń.

Dziękujemy Automobilklubowi Małopolskiemu za organizację zawodów na świetnym poziomie i dostarczenie gorących, motoryzacyjnych emocji. Kolejny raz widzimy się już pod koniec maja na 47. Bieszczadzkim Wyścigu Górskim Valvoline. Liczymy na jeszcze więcej i już nie możemy się doczekać!

Zobacz pozostałe aktualności VTD:

Menu